معرفی فروشگاه اینترنتی بنان شاپ: خرید اینترنتی جاروبرقی، آبمیوه گیری و چرخ گوشت

شما می توانید با خرید محصولات خود از فروشگاه بنان شاپ، بهترین لوازم را برای آشپزخانه و خانه خود به ارمغان ببرید، به طوری که از لحاظ کیفیت و برتری کالاها هیچ شکی نداشته باشید.

در این مقاله می خواهیم تا در مورد خرید اینترنتی برخی از لوازم خانگی پرکاربرد، اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم و راهنمایی های لازم در این خصوص را مورد بررسی قرار بدهیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی بنان شاپ

در واقع اینترنتی خرید کردن برای برخی از افراد سخت و غیر ممکن به نظر می رسد و به همین دلیل، آن ها ترجیح می دهند، تا برای خرید کردن محصول وقت بیشتری بگذارند، تا به انتخابی مناسب و ایده آل برسند. قابل توجه چنین افرادی باید گفت، که خوشبختانه فروشگاه اینترنتی بنان شاپ در خدمت شما عزیزان است، تا خریدی عالی و بی نظیر را برایتان رقم بزند. لازم است بدانید که بنان شاپ تمامی فاکتورهای مهم را برای خریدی موفق دارد و محصولات خود را با گارانتی و وارانتی ارائه می دهد. اگر برای خریدهای اینترنتی خود و تهیه جهیزیه، دچار سردرگمی هستید، پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید از فروشگاه اینترنتی بنان شاپ می باشد. علاوه بر این موارد، شما می توانید از داخل سایت بنان شاپ از متخصصین و تیم کارشناسی فروشگاه، راهنمایی و کمک های لازم در این زمینه را بخواهید.

فروشگاه اینترتنی بنان شاپ

 

خرید اینترنتی جاروبرقی

قبل از این که اقدام به خرید جاروبرقی این محصول کارآیی نمایید، باید نیازها و توقعات خود را در نظر بگیرید و دقت داشته باشید، که بهترین جاروبرقی را برای خود انتخاب کنید. برای اینترنتی خرید کردن نیز مانند، خرید حضوری باید فاکتورهای مهم در نظر گرفته شود و بر اساس آن ها بهترین دستگاه را برای خود انتخاب نمود.

انواع جاروبرقی: در وحله اول مشخص کردن نوع جاروبرقی الزامی می باشد. از جمله انواع این دستگاه ها عبارتند از: جاروبرقی کیسه دار، بدون کیسه، شارژی، رباتیک، سطلی، عصایی و صنعتی.

توان و قدرت جاروبرقی

در مجموع جاروبرقی ها از توانی بین ۱۴۰۰ تا ۲۵۰۰ وات برخوردار هستند و شما می توانید، بسته به نوع نیاز و میزان ریخت و پاش منزل یا محل کار خود جاروبرقی مورد نظرتان را خریداری کنید.

میزان صدای جاروبرقی

بهتر است که دستگاهی را انتخاب کنید، که صدای آن بر حسب دسی بل کم باشد. چون که هر چه دسی بل پایین تر باشد، دستگاه دارای استاندارد بالایی است.

طول کابل دستگاه

برای جاروبرقی های خانگی طول کابل برق از ۷ تا ۹ متر کاملا مناسب و استاندارد می باشد.

سنجیدن وزن جاروبرقی

 دستگاهی که وزن کمتری داشته باشد، حمل و نقل و جابه جایی کردن آن نیز راحت تر خواهد بود.

معیارهای دیگری همچون گارانتی، قیمت دستگاه، داشتن فیلتر هپا، قابلیت نمایشگر پر بودن مخزن و … نیز باید برای خرید اینترنتی جاروبرقی از بنان شاپ در نظر گرفته شوند.

خرید جاروبرقی

خرید اینترنتی آبمیوه گیری

در کل این دستگاه ها به چند دسته آبمیوه گیری برقی، دستی، آب مرکبات گیر دستی و برقی تقسیم بندی می شوند. به علاوه آبمیوه گیری های برقی در انواع مختلف تک کاره و چند کاره در بازار موجود هستند.

توان قدرت آبمیوه گیری

آبمیوه گیری ها اغلب قدرتی بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ وات دارند و شما باید بسته به نوع نیاز و استفاده خود یکی از دستگاه ها را برای خودتان خریداری نمایید.

جنس تیغه های دستگاه

در آبمیوه گیری ها، جنس تیغه ها اغلب از تیتانیوم، فولاد ضد زنگ و یا پلاستیک فشرده ساخته می شوند.

ظرفیت مخزن تفاله

به طور معمول در آبمیوه گیری ها ظرفیت ۱.۵ لیتری برای مصارف خانگی مناسب و کافی می باشد.

برندهای معتبر محصول

از جمله برندهای معتبر این دستگاه که ارزش خریداری کردن را دارند، عبارتند از: کنوود، تفال، فیلیپس، بوش، پاناسونیک، براون، پارس خزر و مولینکس.

گارانتی و خدمات پس از فروش

خوشبختانه همان طور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم، فروشگاه اینترنتی بنان شاپ محصولات خود را گارانتی دار به مشتریان ارائه می دهد و این امر سبب می شود، تا تمام نگرانی های شما در خصوص تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه برطرف شود.

قیمت دستگاه آبمیوه گیری

بدون شک هر محصولی بسته به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد، می تواند از قیمت های متفاوت تری نیز برخوردار باشد. لذا شما باید بسته به نوع انتظاراتی که از دستگاه دارید، برای آن قیمت در نظر بگیرید.

در خصوص خرید اینترنتی آبمیوه گیری نیز باید گفت که شما می توانید، با در نظر گرفتن تمامی این آپشن های مهم، به خریدی موفق و ایده آل دست پیدا کنید.

خرید اینترنتی چرخ گوشت

برای این که خیال شما از بابت مواد گوشتی تان راحت باشد و بتوانید خیلی از مواد غذایی دیگر را در منزل خود چرخ کنید، داشتن یک چرخ گوشت مناسب بهترین گزینه ممکن می باشد. چرخ گوشت نیز مانند دستگاه آبمیوه گیری و جاروبرقی مستلزم به رعایت آپشن هایی مهم در هنگام خرید کردن می باشد. خرید اینترنتی از بنان شاپ به شما کمک می کند، تا علاوه بر خریدی موفق در زمان خود نیز صرفه جویی کنید. برای خرید این محصول کاربردی در نظر گرفتن نکات زیر ضروری می باشد.

توجه کردن به جنس بدنه دستگاه

باید گفت که جنس بدنه آلومینیومی از مقاومت بالایی برخوردار است و طول عمر بیشتری دارد.

ظرفیت و گنجایش چرخ گوشت

در کل به طور معمول خروجی بالای ۱.۵ کیلوگرم در دقیقه، یک ظرفیت خوب و قابل قبول برای یک چرخ گوشت مناسب و ایده آل می باشد.

جنس تیغه ها

اگر می خواهید تیغه های دستگاه خیلی زود کند، فرسوده و زنگ زده نشوند، باید جنس آن ها را از فولاد ضد زنگ برگزینید.

قابلیت سیستم چرخش معکوس در چرخ گوشت

در واقع این سیستم به گونه ای است، که حذف گوشت باقی مانده در دستگاه و تمیز کردن آن را راحت تر می کند. به طوری که در کیفیت و طول عمر چرخ گوشت نیز تاثیر چشمگیری دارد.

خرید چرخ گوشت

توجه کردن به اندازه محصول

در راهنمای خرید چرخ گوشت، توجه کردن به ابعاد و اندازه دستگاه بسیار مهم می باشد و شما باید حواس تان باشد، که دستگاه مورد نظرتان چقدر از فضای آشپزخانه، کابینت ها و … را اشغال می کند.

برندهای معتبر دستگاه

برندهایی همچون: پارس خزر، پاناسونیک، نانیوا، ویداس، بوش، گوسونیک، مولینکس، ناسا الکتریک، گلدن لایف و … ارزش انتخاب و خریداری کردن را دارا می باشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

فراموش نکنید که هنگام خرید هر یک از لوازم برقی خانگی، باید داشتن گارانتی معتبر، محصول شما را تضمین کند و در صورت بروز هر مشکلی جوابگو باشد.

کلام آخر

در این مقاله در خصوص خرید اینترنتی سه دستگاه پرکاربرد بحث شد و نکات لازم برای داشتن خریدی عالی بیان گردید. دوستان عزیز باز هم جای دارد بگوییم، که شما می توانید با خرید محصولات خود از فروشگاه بنان شاپ، بهترین لوازم را برای آشپزخانه و خانه خود به ارمغان ببرید، به طوری که از لحاظ کیفیت و برتری کالاها هیچ شکی نداشته باشید. در اصل باید گفت که یک خرید اینترنتی مطمئن نیازمند فروشگاهی است، که بتواند کالاهایی متنوع، با کیفیت و دارای قیمت مناسب را به دست مشتریان خود برساند و رضایت آن ها را جلب کند. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است، که برای یک بار هم که شده از این فروشگاه خرید کنید، تا به حرف ما برسید و حس لذت بخش رضایت را تجربه کنید. با تشکر از همراهی گرم شما عزیزان.

Share