در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم صورت گرفت؛

پیروزی خانگی داماش مقابل شهرداری نوشهر | پسران شهر باران به جمع مدعیان صعود کردند

تیم فوتبال داماش گیلان برتری اقتصادی یک بر صفر مقابل شهرداری نوشهر به جمع مدعیان صعود به لیگ دسته اول پیوست. دیدار دو تیم به دلیل‌ عدم حضور عوامل نیروی انتظامی با تأخیر آغاز شد ولی این تأخیر نیز نتوانست عزم راسخ پسران شهر باران برای ارائه یک بازی هجومی و برتر را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و شهرداری نوشهر در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

اشکان توانا، حسین خیری، سعید دلاور، پویا عزیزپور، بهتاش میثاقیان، میلاد صفایی، سیامک علیزاده، محمد رستمی، الیاس صالحی، سعید طالبی و احسان محروقی شاگردان اکبر میثاقیان در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل شهرداری بودند.

دیدار دو تیم به دلیل‌ عدم حضور عوامل نیروی انتظامی با تأخیر آغاز شد ولی این تأخیر نیز نتوانست عزم راسخ پسران شهر باران برای ارائه یک بازی هجومی و برتر را تحت تأثیر قرار دهد.

داماشی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و بالاخره در دقیقه ۴۲ موفق شدند روی یک ضربه ایستگاهی از نقطه کرنر به گل دست پیدا کنند، حسین خیری با چرخش سری دیدنی گل داماش گیلان را به ثمر رساند.

پسران شهر باران نیمه دوم به ارائه یک بازی منطقی پرداختند، بازیکنان داماش گیلان باتجربه بالای خود تحت هدایت اکبر میثاقیان برتری اقتصادی یک بر صفر را مقابل تیم بالای جدولی شهرداری نوشهر برای هواداران داماشی به ارمغان آورده و به جمع مدعیان صعود پیوستند.

Share