رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی گیلان وجود ندارد | سهمیه آرد نانوایی‌ها در زمان مقرر توزیع می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: سهمیه آرد نانوایی‌ها در زمان مقرر توزیع می‌شود و مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی استان گیلان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان گفت: سهمیه آرد نانوایی‌ها در زمان مقرر توزیع می‌شود و مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی استان گیلان وجود ندارد.

صالح محمدی در حاشیه بازدید و بازرسی از تعدادی از واحدهای نانوایی در سطح شهر رشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هیچ مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی استان گیلان و کلانشهر رشت وجود ندارد.

وی گفت: علاوه بر افزایش سهمیه‌های تخصیصی برخی از نانوایی‌های شلوغ، در صورت نیاز با استقرار بازرسان مقیم در واحدهای نانوایی استان سهمیه آرد واحدهای نانوایی نیز افزایش می‌یابد.

محمدی با بیان اینکه استفاده از کارتخوان‌های هوشمند در تمامی واحدهای نانوایی استان گیلان الزامی شده است، تصریح کرد: اجتناب نانوایان در استفاده از کارت خوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها موجب کاهش سهمیه آرد نانوایی خواهد شد.

وی با اشاره به یارانه و هزینه قابل توجه دولت در بخش آرد از شهروندان خواست در نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ادامه داد: طی بازرسی‌های انجام شده در روزهای اخیر از برخی واحدهای نانوایی سطح شهر رشت، بر اساس جمعیت زیاد برخی از محله‌ها و گاهاً خرید بیش از حد نیاز خانواده‌ها باعث ایجاد صف در مقابل نانوایی‌ها شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نان مصرف روزانه دارد لذا شهروندان باید با توجه به نیاز روزانه اقدام به خرید نان کنند.

محمدی افزود: در خصوص تأمین مرغ در استان گیلان نیز با توجه به میزان مطلوب تولید و توزیع به موقع در سطح استان در حال حاضر نگرانی بابت نیاز و مصرف عمومی وجود ندارد و روزانه بخش عمده‌ای از نیاز مرغ استان‌های دیگر از جمله تهران و البرز و … پس از تعیین میزان توزیع در استان گیلان ارسال می‌شود.

Share