سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان اعلام کرد:

آغاز مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی در گیلان

صالح محمدی اظهار کرد: در مراسمی که به‌ صورت وبینار و از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، ایشان آغاز مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی را با رمز (یا زهرا) اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: مانور سراسری با هدف نظارت مستمر بر نحوه عرضه کالاهای اساسی کشاورزی و ساماندهی بازار با دستور سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در گیلان و به‌ صورت هم‌زمان در سراسر کشور آغاز شد.

صالح محمدی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در مراسمی که به‌ صورت وبینار و از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، ایشان آغاز مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی را با رمز (یا زهرا) اعلام کردند.

وی افزود: با دستور وزیر و در جهت روش‌های هوشمند در توزیع، ساماندهی و نظارت، سازمان مرکزی تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان که در زمینه هوشمندسازی بازار محصولات غذایی فعالیت کنند، حمایت خواهند کرد.

سرپرست سازمان تأکید کرد: با توجه به اینکه مواد غذایی و کشاورزی، مصرف روزانه مردم محسوب می‌شود و با اهمیت این موضوع برای مقام عالی وزارتخانه رصد و نظارت بر بازار به صورت روزانه صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ۲۸ گروه بازرسی در استان گیلان در قالب ۱۰۶ نفر بازرس تا پایان سال وظیفه نظارت بر واحدهای صنفی محصولات کشاورزی را بر عهده‌ دارند.

محمدی افزود: در این مانور بازرسان جهاد کشاورزی، اصناف و بسیج کار نظارت مستمر بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی را انجام می‌دهند.

Share