فروش فولاد ضد برش آزاد شد

از اسلب در ساخت ماشین سنگین مانند تریلی، کامیون، اتوبوس و غیره استفاده می شود؛ همچنین تولید و ساخت محصولات صاف فولادی مانند کویل و صفحات مخصوص به آن مورد استفاده قرار می گیرد.

از این محصول در ساخت محصولات و قطعات فولادی استفاده می شود و می تواند باعث کیفیت بالا نهایی محصول شود از این رو در زمان خرید باید بهترین نوع آن که در بازار موجود است را خریداری نمود.

از اسلب در ساخت ماشین سنگین مانند تریلی، کامیون، اتوبوس و غیره استفاده می شود؛ همچنین تولید و ساخت محصولات صاف فولادی مانند کویل و صفحات مخصوص به آن مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول دارای ابعاد و سایزهای استانداری است که سازمان مربوط به این محصول ارائه داده است و افراد نمی توانند بر خلاف آن اقدام کنند زیرا این محصول به دلیل ضخامت کمی که دارد ممکن است زیر دستگاه برش و حین انجام کار به مشکل بخورد و در این زمان به دلیل نبود دستگاه های بسیار پیشرفته ممکن است کار شما عقب بماند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

فولاد ضد برش

در اسلبهای ضد زنگ به دلیل استفاده از کروم در ساخت آن این محصول ضد زنگ می شود و از مقاومت بسیار بالایی در هر شرایط آب و هوایی برخوردار می شود.

اسلب فولاد ضد زنگ به دلیل مواد خوبی که در ساخت آن به کار رفته است قابلیت بازیافت شدن را دارد و می توان بعد از استفاده طولانی مدت از این محصول آن را مجدد بازیافت و در دیگر صنایع مورد استفاده قرار داد.

فولاد یک کالایی است که در تمام جهان و در تمام صنایع مهم مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل قیمت این محصول در اکثر کشورها یکسان می باشد.

ورق رنگی فولاد بهمن

شرکت ما یکی از کارخانه های صنعتی است که در زمینه تولید انواع وررق در جنس های گوناگون از جمله ورق رنگی و ورق نئوپان فعالیت دارد. شرکت فولاد بهمن محصولات خود را در انواع سایز و رنگهای مختلف تولید و به بازار عرضه می کند.

ورقهای رنگی در رنگهای سبز نارنجی قرمز قهوه ای پرتقالی و سفید و با عرض و ضخامت متفاوت تولید می شوند.

شاید با دیدن پوشش سقف شیروانی ویلا یا دیدن بدنه لوازم برقی این سوال برایتان پیش آمده باشد که جنس این ورق رنگی از چیست؟ ورق فولادی رنگی به منظور استفاده در صنایع ساختمانی ساخت لوازم خانگی صنایع فلزی و صنعت حمل و نقل تولید شده است.

لازم به ذکر است ورق فولاد بهمن در ساخت بدنه یخچال و فریزر ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی آبگرمکن و در ساخت بدنه کابینت رایانه پارتیشن و کانتینر ماشین سنگین اتاقک خودرو و غیره استفاده می شود.

در هنگام ساخت ورقهای رنگی گالوانیزه روی سطح این محصول مواد شیمیایی پاشیده و در دمای بالا خشک می کنند که این عمل با هدف بهبود مقاومت خوردگی این محصول می شود.

بسیاری از صنایع تولیدی و صنعتی توسط انواع ورق فولادی رنگی پشتیبانی می شوند این محصول با طرحها و فرمهای مختلف وارد بازار می شود، فرم دهی این ورقها به شکل کرکره ای شادولاین طرح سفال میناکاری طرح سینوسی هشتی و شیروانی انجام می شود.

اسلب فولاد ضد برش

برای برش فولادهای ضد زنگ می توانید از ابزار آلات و اره های مخصوص استفاده کنید که بیشتر این ابزار در کارخانه های عظیم وجود دارند و طبق استانداردهای لازم برای کار شما برش را انجام می دهند.

برای تکه کردن اسلب فولاد ضد برش  می توانید از اره دایره ای که دارای تیغه دندانه دار است استفاده نمایید با استفاده از این تیغه کار شما بسیار راحت می شود و این تیغه گزینه مناسبی برای برش فولاد می باشد.

همچنین اگر از فولاد ضد زنگ در کار خود استفاده می کنید می توانید از اره مدور برای برش فولاد کمک بگیرید.

اسلب فولاد ضد برش

شایان به ذکر است از فولاد ضد برش در صنایعی که باید سازه و استحکام آن بالا باشد استفاده می شود به این علت که در ترکیبات این محصول از مواد و آلیاژهای بسیار مستحکمی مانند کربن، منگنز، گوگود و غیره استفاده شده است که تمام این مواد باعث استحکام بخشیدن به اسلب فولاد ضد سایش می شود.

طبق بررسیهای که انجام شده است اگر میزان کربن در اسلب بیشتر شود، مقاومت این محصول نیز افزایش پیدا می کند اما باید بدانید که استفاده زیاد از کربن در ساخت این محصول مجاز نیست.

برای دانستن حد مجاز استفاده از کربن در ساخت فولاد می توانید در ابتدا طبق استانداردهای بازار جهانی پیش روید و در مرحله دوم می توانید با آزمون و خطا به این موضوع دست پیدا کنید که پیشنهاد ما استفاده از استانداردهای جهانی می باشد که باعث سرعت عمل و کاهش هزینه شما می شود.

Share