خرید پالت چوبی بهترین گزینه برای ساخت تخت سنتی است

شما با خرید پالت چوبی بلوک می توانید هنگام خراب شدن آن را تعمیر کنید و دیگر لازم نیست که یک پالت چوبی نو را دوباره خریداری کنید.

خوب است قبل از تصمیم گرفتن به خرید پالت چوبی بلوک نکاتی را بدانید که بهترین نوع آن را که مورد احتیاج است خریداری کنید قبل از هر چیزی بهتر است مشخص کنید که انبار شما چه اندازه ی است و می خواهید به چه صورت پالتها را قرار دهید. بهتر است اگر می خواهید برای حمل و نقل وسایل سنگین مانند یخچال خانگی استفاده کنید پالت چوبی  را انتخاب کنید که اندازه بزرگتری دارد چون هرچقدر اندازه پالت چوبی بلوک بزرگتر باشد تحمل وزن بیشتری را دارد و سپس انتخاب چوب استفاده شده در تحمل وزن بیشتر تاثیر گذار است. محبوب ترین و معروف‌ترین چوبهای استفاده شده در پالت کاج و بلوط هستند برای تشخیص این دوتا چوب رنگ پالت چوبی بلوط به سفیدی می رود. ولی رنگ پالت چوبی کاج  قهوه ‌ای مانند است پس از انتخاب پالت چوبی بلوک باید تعدادی که می خواهید را سفارش دهید یا از پالتهای دست دوم چوبی بلوک خریداری کنید که بصرفه تر است.

شما با خرید پالت چوبی بلوک می توانید هنگام خراب شدن آن را تعمیر کنید و دیگر لازم نیست که یک پالت چوبی نو را دوباره خریداری کنید. پالتهای چوبی را پس از هر بار شکسته شدن می توانید به راحتی خودتان تعمیر کنید البته خیلی کم پیش می ‌آید که شکسته شود. پس لازم نیست که نگران باشید بهتر است از پالت چوبی که می خواهید بخرید مطمئن شوید که به خوبی نم زدایی شده است چون اگر این کار به درستی صورت نگرفته باشد. ممکن است زمانی که در معرض آب و هوای مرطوب قرار می گیرد کپک بزند و اگر شما هم به موقع متوجه کپک زدن آن نشونید. کپک به داخل بافت چوب نفوذ کرده و باعث عدم استحکام و پوسیدگی پالت می شود در این صورت با کوچک ترین فشار و ضربه یا حتی جا به جا کردن آن پالت دچار شکستی می شود که غیر قابل تعمیر است.

پالت چوبی دست دوم

باید مشتریانی که قصد خرید این محصولات از برندی خاص را دارند مدنظر داشته باشند بافتن پالت چوبی دست دوم بلوک که اورجینال و اصل باشد امروزه در بازار کار آسانی نیست و از آنجایی که بسیاری و باید برای یافتن این محصولات به نکاتی که در ادامه به آن اشاره می شود توجه کرد. اولین نکته برای خرید برند کالاست، باید خاطر نشان کرد که برندها و مجموعه های معتبر همواره از درج برند خود بر روی محصولات استفاده می کنند تا مشتریان در خرید محصولات دچار گمراهی نشوند، در صورتی که در هنگام خرید فروشنده در تلاش بود که به شما اثبات کند این محصولات بدون برند عرضه می شود به یاد داشته باشید که فقط در صورتی محصول را خرید کنید که مطمئن باشید گروه تولیدی آن برند خود را ثبت نمی کند و در غیر اینصورت از خرید خودداری کنید.

نکته دیگر در کیفیت درج برند است بسیاری از محصولات تقلبی برند محصولات اصلی را روی خود دارند اما با کمی توجه متوجه می شوید که برندها بصورتهای نانظم و ناهماهنگی درج شده اند که این می تواند نشانه عدم کیفت و اصالت کالا باشد. حال در صورتی که دو مورد اول را بررسی کردید به کیفیت چوب محصول توجه داشته باشید عمدتا محصولات باکیفیت و اصل از چوبهایی با جنس بهتر استفاده می کنند و همچنین فرآیند برشکاری و اتصال چوبها را با ظرافت بیشتری انجام می دهند، در صورتی که مشاده کردید جنس چوب محصول با جنس عمده ای که تولیدکننده از آن محصولات خود را تولید می کند تشابه ندارد و یا برشکاریهای محصول با کیفیت نامناسب و نامنظم صورت گرفته است در مورد خرید محصول کمی بیشتر تامل کنید.

پالت چوبی بلوک شیراز

در این محصول از بهترین و مقاوم ترین چوبهای درختان استفاده می شود، اغلب از چوب درختانی مانند کاج و بلوط برای ساخت پالتها استفاده می شود، مستحکم بودن و در دسترس بودن، هزینه ی منطقی و مقاومت بالای این چوبها، آنها را برای ساخت پالت چوبی شیراز و امثالهم مناسب کرده است، در حال حاضر بیشترین استفاده برای پالت سازی از چوب درخت کاج روسی یا نراد می باشد، این چوبها به دلیل رطوبت ده تا پونزده درصدی خود برای ساخت پالتهای باکیفیت و عالی کاربرد دارند، چوب درختان برگ سوزنی مثل درخت ممرز، راش، افرا وغیره نیز برای ساخت پالتها مورد استفاده قرار می گیرد.

پالتهای چوبی انواع مختلف دارند، از این تنوع می توان به پالت چوبی دو راه، پالت چوبی چهارراه، پالت چوبی دو رویه و یک رویه اشاره کرد که با توجه به نوع نیاز و استفاده، نوع ماشین آلات در اختیار، انتخاب می شوند. وقتی یک پالت قدیمی شد و استحکام خود را برای حمل و نقلهای صنعتی از دست داد، به یک متریال دوست داشتنی برای کسانی که به ساخت و سازهای خانگی یا DIY علاقه دارند تبدیل می شود، از پالتها برای خیلی از خلاقیتهای خانگی می توان استفاده کرد، مثلا از پالت رنگ آمیزی شده برای پس زمینه عکاسیهای حرفه ای استفده می شود ویا حتی استفاده از الوارهای آن برای ساخت و سازهای چوبی بسیار مرسوم است، زیرا این پالتها با قیمت خیلی ارزان و یا گاهی رایگان در اختیار نجارها و دکوراتیوها قرار می گیرد، جرات خلاقیتها و تجربه های بیشتری را به آنها می دهد.

Share