خرید آنلاین لاستیک ماشین برای خودروهای سبک و سنگین

یکی از نکاتی مهم در هنگام خرید لاستیک ماشین شناخت انواع لاستیکها می باشد.

معمولا خودرو و وسایلی که وزن سبک تری دارند لاستیک آنها نیز کوچک تر و سبک تر است یک نمونه آن لاستیک ماشین شارژی است که هم از نظر جنس و هم نظر اندازه و سایز با لاستیک ماشینهای معمولی کاملا متفاوت است چرا که هنگام تولید انواع ماشین توجه می شود که لاستیکی مطابق با آن ماشین تدارک دیده شود، ماشینهای شارژی نیز به دلیل ویژگیهای خاص باید لاستیکی ویژه داشته باشند که راحت تر حرکت کنند.

مطمئنا اگر در تهیه و تولید این نوع ماشینها از لاستیک ماشینهای دیگر مثلا لاستیک آفرود استفاده شود قادر به حرکت نخواهند بود، پس مراکز تولیدی در تهیه آن از جنس ویژه و از لاستیک خاص استفاده می نمایند تا این نوع ماشین راحت تر حرکت نماید و از ایمنی بسیار خوبی برخوردار باشد.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

معمولا جنس این نوع لاستیک از فوم مرغوب است و دوام و مقاومت بسیار خوبی دارد و بافت آن نسبت به بسیاری از لاستیکها خشک تر می باشد به همین راحت تر می تواند روی سطوح مختلف حرکت کند، این نوع ماشین سبک است و باید لاستیکی سبک نیز داشته باشد، اگر لاستیک آن سنگین باشد مطمئنا قادر به حرکت نخواهد بود البته کیفیت و سنگینی آن باید به گونه ای باشد که بتواند وزن ماشین را به خوبی تحمل نماید و همچنین کودکانی که سوار این نوع ماشین می شوند مطمئنا فشاری بر آن وارد می کنند که در کل می توان گفت این نوع ماشین لاستیکی مقاوم و با کیفیت با وزن استاندارد دارد.

لاستیک ماشین سنگین

 همانطور که از اسم و ویژگیهای ماشین سنگین بر می آید این نوع ماشین وزن سنگینی دارد و دارای لاستیک بزرگتر و سنگین تری است به گونه ای که به صراحت می توان گفت لاستیک این نوع ماشین مقاوم ترین و سنگین ترین نوع لاستیک محسوب می شود به نحوی که در برابر انواع فشار استحکام بسیار بالایی دارد، این نوع ماشینها جثه ای غول پیکر دارد و مطمئنا وزن آن بسیار بالا است پس باید لاستیک آن به گونه ای باشد که مانند لاستیک کامیون قزوین بتواند وزن ماشین و باری که بر روی آن حمل می شود را به خوبی تحمل کند و زیر این وزن بالا بتوان راحت حرکت کند.

شایان به ذکر است لاستیک ماشین سنگین درجه کیفیت بسیار بالایی دارد و در تهیه آن از بهترین و مقاوم ترین نوع لاستیک و مواد اولیه استفاده می شود، لاستیک یکی از اجزای مهم ماشین به شمار می آید و قسمت بزرگی از ایمنی آن به لاستیک بستگی دارد پس در انتخاب انواع آن باید توجه لازم را به کار گرفت تا بتوان بهترین نوع این محصول را به راحتی و با اطمینان خاطر خریداری نمود.

وقتی لاستیک کیفیت خوب و عالی داشته باشد علاوه بر این که ایمنی را بالا می برد دوام بالایی نیز دارد و مشتری پی در پی مجبور به تعویض لاستیک نخواهد بود در نتیجه انتخابی به صرفه خواهد داشت، برای این که مشتری بتواند یک خرید خود هنگام انتخاب لاستیک داشته باشید.

خرید لاستیک ماشین

خریداران در هنگام خرید انواع لاستیک ماشین با مدل های مختلفی روبرو می شوند به همین دلیل ابتدا باید با لاستیکهای موجود در بازار آشنا شوید.

لاستیکهای تمام فصل: معمولاً برای گل و برف (M+S) رتبه بندی می شوند این لاستیکها دارای شکافهای آج هستند که کوچکتر از لاستیکهای برفی و بزرگتر از لاستیکهای معمولی می باشند.

لاستیکهای همه‌ جانبه: به گونه‌ ای طراحی شده ‌اند که کشش مناسبی در خارج از جاده داشته باشند، در عین حال دارای ویژگیهای هندلینگ خوب و نویز برای رانندگی در بزرگراه هستند چنین لاستیکهایی در برف و باران نسبت به لاستیکهای خیابانی رتبه ‌بندی بهتری دارند و برای حرکت در یخ، سنگ و ماسه «خوب» هستند.

یکی از نکاتی مهم در هنگام خرید لاستیک ماشین شناخت انواع لاستیکها می باشد.

لاستیکهای Run-flat: نیاز به لاستیک زاپاس را از بین می ‌برند، زیرا می ‌توان آنها را در صورت پنچری با استفاده از یک دیواره جانبی سفت برای جلوگیری از آسیب به رینگ لاستیک با سرعت کمتری به حرکت در آورد.

لاستیکهای اتومبیلهای مسابقه‌ای: در سه دسته اصلی DOT، صاف و بارانی هستند که برای به حداکثر رساندن اصطکاک در پیچها‌ و شتاب در هزینه طول عمر طراحی شده ‌اند.

تایرهای صنعتی: از وسایل نقلیه ای مانند لیفتراک، تراکتور، بیل مکانیکی، غلتک جاده و بیل لودری پشتیبانی می کنند و آن لاستیکهایی که روی سطوح صاف استفاده می شوند دارای آج صاف هستند، در حالی که آنهایی که روی سطوح نرم استفاده می شوند معمولاً دارای ویژگیهای آج بزرگ هستند.

Share