پایان سلطه سامسونگ بر بازار تلویزیون ها با ورود QNED ال جی

اگر قصد خرید تلویزیون QNED را دارید می توانید به فروشگاه افرالند مراجعه کنید.

معرفی تلویزیون qned ال جی سری جدید تلویزیون های مینی ال ای دی

غول های تولید کننده تلویزیون سایه بزرگ شان را بر روی بازار می اندازند و سهم گسترده ای از فروش تلویزیون ها را به خود اختصاص می دهند. رقابت ال جی و سامسونگ چندین و چند سال است که بر همه اهالی بازار پیداست و هر کدام از این برندها سعی می کنند تا با خلاقیت و نوآوری های بهتر، از رقیب خود پیشی بگیرند. در سال ۲۰۲۱ ال جی اولین تلویزیون QNED را معرفی کرد. این مدل تلویزیون ها به نسبت مدل های معمولی کیفیت تصویر روشن تری ارائه می دهند در حالی که همان عملکرد گیمینگ سرعتی و کنتراست عالی را هم در خود دارند. تلویزیون های کیوند ال جی توانسته اند در بازار سهم قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص دهند و در حال حاضر که در سال ۲۰۲۲ هستیم این مدل ها عضو پایه ثابت بازار هستند. سامسونگ هم پیرو همان رقابت همیشگی تلویزیون های نئو کیولد را تولید کرده است که قیمت بسیار زیادی دارند و در این خصوص ال جی توانسته بهتر خود را در دل کاربران اقتصادی جای دهد.

رقابت ال جی و سامسونگ در بازار تلویزیون ها

تلویزیون های مینی ال ای دی فناوری جدیدی هستند که از لامپ های ریز LED برای نور پس زمینه تلویزیون استفاده می کنند و در نتیجه این نوآوری می توانند کنتراست را ارتقاء دهند، روشنایی را بیشتر کنند و در عملکرد گیمینگ سریعتر شوند. ال جی کیوندهای خوش قیمت تری تولید می کند اما نئو کیولدهای سامسونگ گران قیمت هستند و خیلی در بازار عمومی، رقابت سنگینی نمی کنند. سامسونگ فعلاً با همان تلویزیون های کیولد فروش بالایی دارد و تا به اینجای کار QNED LG بهتر از کیولدهای سامسونگ عمل کرده است.

معرفی تلویزیون های MiniLED ال جی مدل کیوند

تلویزیون ال جی QNED با طراحی شبیه به نانوسل ها تولید شده اند اما در عمل بسیار بهتر از آنها هستند و کیفیت تصویر به مراتب بهتری دارند. نانوسل های ال جی روشنایی بالایی دارند ولی در بخش کنتراست خیلی خوب نیستند؛ دقیقاً اینجا جایی است که ال جی کیوندها را وارد میدان می کند تا علاوه بر روشنایی بالا، کنتراست را عمیق تر و با دقت بیشتری نمایش دهند. ترکیبی متعادل از کیفیت تصویر عالی، طراحی بسیار جذاب و سیستم صوتی قابل تامل، تلویزیون های QNED ال جی را به پکیجی کامل و بی نقص برای خرید تبدیل کرده است.

کیفیت تصویر و کنتراست بالای تلویزیون های qned ال جی

تلویزیون ال جی QNED90

یکی از مدل های جدید تلویزیون ال جی QNED90 محصول انقلابی و متفاوت امسال است. ال جی به صورت حرفه ای این مدل از تلویزیون های خود را برای رقابت مستقیم با نئو کیولد های سامسونگ تولید کرده است.

تلویزیون ال جی QNED90 با داشتن ماکزیمم قابلیت های تصویری و مشخصات اسمارت یک مدل بالارده و حرفه ای به شمار می آید که از هر نظر واقعاً عالی تولید شده است. رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در یک تلویزیون مینی ال ای دی با پشتیبانی از HDMI 2.1 می تواند تجربه گیمینگ فراموش نشدنی را برای تان خلق کند. از نظر سیستم عامل هم ال جی چیزی کم نگذاشته و جدیدترین نسخه سیستم عامل در تلویزیون بکار رفته است.

  • سال تولید: ۲۰۲۱ – ۲۰۲۲
  • کشور سازنده: کره
  • کشور مونتاژ: اندونزی
  • فناوری نمایشی: QNED
  • کیفیت تصویر: ۴K
  • نوع پنل: کوانتوم دات
  • فناوری صفحه: نانوسل
  • نوع نمایشگر: MiniLED
  • رفرش ریت: ۱۲۰ هرتز

تلویزیون ال جی QNED80

جدیدترین تلویزیون عرضه شده، تلویزیون ال جی QNED80 می باشد که برای متحول سازی تجربه بصری شما به صورت فوق‌العاده طراحی شده است. چنانچه که پیداست ال جی قصد دارد با ارائه این شاهکار خود در سال ۲۰۲۲ به طور کلی افسار رقابتی را در دست بگیرد و محصولی کارآمد با جدیدترین تکنولوژی به بازار عرضه نماید. سبک طراحی چشم نواز و شیک این محصول، زبان زد شکوه و اقتدار آن در یک نگاه خواهد شد.

تلویزیون ال جی QNED80 یک مینی ال ای دی پیشرفته سری ۸ با قیمت کمی پایین تر از QNED90 است. این مدل تا حد زیادی طراحی مشابه با مدل سری ۹ دارد ولی از چند لحاظ قابلیت و مشخصات پایین تری دارد. ال جی از سیستم صوتی ۲۰ وات در این تلویزیون استفاده کرده است تا قیمت اقتصادی تری برای آن در نظر بگیرد. از نظر گیمینگ اما همه چیز آنطور است که باید باشد و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به عنوان یک مزیت عالی در تلویزیون QNED80 است که ارزش خریدش را بالا برده است.

  • کشور سازنده: کره
  • مونتاژ: اندونزی
  • پنل: IPS
  • نوع تلویزیون: MiniLED
  • فناوری: نانوسل و کوانتوم دات
  • پردازشگر: Alpha 7 Gen 5 AI
  • رفرش ریت: ۱۲۰ هرتز
  • فناوری ارتقای رزولوشن: دارد

مقایسه انواع تلویزیون MiniLED ها

در حال حاضر سه برند برتر بازار (یعنی ال جی، سامسونگ و سونی) دست به تولید تلویزیون های مینی ال ای دی زده اند و این خود یعنی فشار رقابت ها در این تکنولوژی تصویری بالاست. سونی تلویزیون X95K را تولید کرده است که پرچمدار و مدل گران قیمت آن در سال ۲۰۲۲ است. سامسونگ و نئو کیولد هایش را هم قبل تر معرفی کردیم. تلویزیون های QNED ال جی به نسبت اقتصادی تر و خوش قیمت تر هستند.

تلویزیون های لوکس با طراحی جداب ال جی مدل های mini led

قیمت تلویزیون کیوند

به طور کلی قیمت تلویزیون کیوند ال جی به نسبت مدل های ال ای دی و نانوسل بیشتر است اما از لحاظ برچسب قیمتی اقتصادی تر از اولدها هستند. اگر قصد خرید تلویزیون QNED را دارید می توانید به فروشگاه افرالند مراجعه کنید. افرالند فروشگاه اینترنتی معتبری است که انواع تلویزیون و لوازم خانگی های اورجینال را با ضمانت اصالت در اختیارتان قرار می دهد. می توانید محصول خریداری شده را درب منزل بررسی کنید و بعد از اینکه از اصالت کالا مطمئن شدید نسبت به پرداخت مبلغ اقدام نمائید.

برای اطلاع از قیمت تلویزیون ال جی و دیدن محصولات بیشتر به صفحه ی مراجعه کنید:
https://afralland.com/tv/lg-tv/

Share