از هفته هشتم لیگ برتر

اولین پیروزی ملوان در لیگ بیست‌ودوم | قوی سفید انزلی نفت را آتش زد

در دو مسابقه همزمان از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تیم ملوان مقابل نفت آبادان پیروز شد. این نخستین پیروزی ملوان در لیگ برتر بیست و دوم بود و ملوانان با این برد ۵ امتیازی شد و یک پله در جدول لیگ صعود کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود.

قوی سپید انزلی که پس از ۶ سال دوری از لیگ برتر دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشته با نتیجه ۲ بر یک مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید.

 در دقیقه ۳۰ سجاد بازگیر از روی نقطه پنالتی دروازه صنعت نفت را باز کرد. در دقیقه ۶۰ مهدی مومنی روی پاس مجید عیدی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. طالب ریکانی در دقیقه ۷۸ یکی از گل‌های خورده را برای تیمش جبران کرد اما این کافی نبود و در نهایت ملوانی‌ها با پیروزی از زمین خارج شدند.

این نخستین پیروزی ملوان در لیگ برتر بیست و دوم بود و ملوانان با این برد ۵ امتیازی شد و یک پله در جدول لیگ صعود کردند و به رده پانزدهم رسیدند و نفت آبادان هم نخستین شکست خود را با فیروز کریمی متحمل شد و به رده آخر جدول لیگ سقوط کرد و قعرنشین شد. نفت آبادان در دقیقه یک ۹۰+۱ گلزنی کرد که افساید اعلام شد.

Share