نادر عزت الهی؛

با حضور ملوان جذابیت لیگ برتر بالا می‌رود | اوضاع ملوان با حضور پژمان نوری و مازیار زارع آرام شده

عزت اللهی گفت: خوشبختانه امسال ملوان تا اینجای فصل خیلی خوب عمل کرده است و همه تلاش می‌کنند تا با همبستگی و یکدلی بتوانند ملوان را دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیشکسوت ملوان معتقد است حضور این تیم می‌تواند در لیگ برتر باعث جذابیت شود.

نادر عزت الهی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به اوج‌گیری ملوان و تبدیل شدن این تیم به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: «خوشبختانه امسال ملوان تا اینجای فصل خیلی خوب عمل کرده است و همه تلاش می‌کنند تا با همبستگی و یکدلی بتوانند ملوان را دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردانند. بازیکنان خوبی جذب این تیم شدند و خدا را شکر کادر فنی و مدیریت توانستند با رفع برخی مشکلات تیم را به درستی هدایت کنند. امیدوارم این تلاش‌ها در نهایت به صعود تیم منتج شود. این تیم امید مردم انزلی است و همه با حمایت قاطع تیم را دوست دارند و می‌خواهند این اتفاق بیافتد و تیم دوباره به سطح اول برگردد. حیف است تیمی با قدمت ملوان در لیگ برتر نباشد. این تیم به لیگ ما جذابیت می‌دهد و بعد از سال‌ها استان گیلان می‌تواند در سطح اول فوتبال ایران نماینده داشته باشد.»

وی افزود: «ملوان تیم دوست داشتنی است که به جز انزلی در بقیه جاهای ایران هم طرفدار دارد و دوستش دارند. با توجه به تجارب خوبی که پژمان نوری و مازیار زارع در سال‌های اخیر بدست آوردند، با حل مشکلات مالی و برخی موانع دیگر توانستند این آرامش را به تیم بدهند و به عنوان مدعی اصلی در لیگ یک کار کنند. درکنار پژمان و زارع، پیشکسوتان ملوان هم خیلی خوب از این تیم حمایت کردند. سال‌های قبل مربیانی که در ملوان کار می‌کردند، با پیشکسوتان هماهنگ نبودند. اما این دو نفر چون بومی اینجا هستند توانستند این هماهنگی و یکدلی را بوجود بیاورند. نیروهای جوانی هستند که باید حمایت شوند. در یکی دو سال اخیر از آن شرایط بد مدیریتی تیم خارج شده است.»

پیشکسوت ملوان انزلی در خصوص سهمیه بازیکن سرباز این تیم و شرایط خوبی که آن‌ها می‌توانند از آن سود ببرند، تصریح کرد: «یکی از امتیازهای تیم‌هایی مثل ملوان و فجر که مشکل مالی هم دارند، این است که می‌توانند از این سهمیه استفاده کنند. خوشبختانه دو بازیکن استقلال (مرادمند و یزدانی) که ملی‌پوش هم بودند، به این تیم اضافه شده‌اند و می‌توانند کمک کنند تا تیم با شرایط بهتری به لیگ برتر صعود کند.»

Share