در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد؛

زارع: ملوان یتیم است | یک آدم دلسوز آمد و درصدی از قرارداد بازیکنان را داد

زارع گفت: تقریبا با یک بازیکن تمام کرده بودیم اما امضا نهایی صورت نگرفت. اوضاع تیم ملوان خوب است و اصلا بد نیست. یک آدم دلسوز آمد و درصدی از قرارداد بازیکنان را داد اما شخص دیگری نیست که ملوان را کمک کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد اظهار کرد: بازی بسیار سختی است و فکر می‌کنم این حرف‌ها همه مربیان می‌زنند. فولاد بسیار تیم‌ خوب و منسجمی است. هفته گذشته بازی خوبی را ارائه دادیم اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و در دیدار با فولاد باید با تمرکز به میدان رویم و تیمی که با تمرکز پیش برود، برنده میدان است.

او ادامه داد: با توجه به این که ملوان هر ۱۰، ۱۵ سال بازبکن خارجی می‌گیرد، هم من حساسیت دارم و هم مدیران باشگاه. چند بازیکن را تایید کرده بودیم و فیلم‌های‌شان را دیده بودیم اما به بن‌بست خورد. من حتی خلاصه عملکرد را نمی‌بینم و فیلم کامل بازی را می‌بینیم. به هر حال کار سختی برای جذب بازیکن داریم و من هم سختگیر هستم. اگر قرار باشد صرفا فقط یک مهاجم بگیریم، می‌توانم همین الآن مهاجم معرفی کنم اما می‌خواهم بازیکنی را انتخاب کنیم که به دردمان بخورد. ما هم‌چنان فیلم‌ها و بازی‌ها را نگاه می‌کنیم تا بازیکنی را جذب کنیم که لایق پوشیدن پیراهن ملوان است. این که بخواهند به زور یک بازیکن بی‌کیفیت را اضافه کنند، من این کار را نمی‌کنم.

سرمربی ملوان اضافه کرد: من بعد از بازی با نساجی گفتم باید خانم‌ها بیایند اما آقایان هم کم می‌آیند. چرا وقتی ما در شهرهای دیگر می‌رویم، درصد هواداران رعایت نمی‌شود؟ چرا بازی با نساجی و گل‌گهر پشت نیمکت ما پر بود اما در بازی خانگی ما باید ۳ منطقه از ورزشگاه خالی باشد. این اتفاق می‌افتد زیرا ملوان یتیم است و آزمایش‌ها روی این تیم انجام می‌شود. همه تلاش می‌کنند که بهترین اتفاق‌ها برای تیم بیافتد اما مسئولان این کار را نمی‌کنند. امیدوارم هر کاری را برای تیم‌های دیگر می‌کنند، برای ملوان هم بکنند و بر عکس.

او هم‌چنین گفت: تقریبا با یک بازیکن تمام کرده بودیم اما امضا نهایی صورت نگرفت. اوضاع تیم ملوان خوب است و اصلا بد نیست. یک آدم دلسوز آمد و درصدی از قرارداد بازیکنان را داد اما شخص دیگری نیست که ملوان را کمک کند. الآن نمی‌خواهم روی این موضوع صحبت کنم و تمرکزمان روی بازی سخت با فولاد است تا سربلند بیرون بیاییم. ما فوتبال خوبی بازی کردیم اما به فوتبال خوب امتیاز نمی‌دهند.

وی درباره زمین باشگاه انزلی عنوان کرد: زمین واقعا یکی از دغدغه‌های من است. تیمی که به لیگ برتر می‌آید، سال اول مهمی را دارد و باید همه هزینه‌ها و امکانت برایش فراهم شود. در حال حاضر زمین شرایط خوبی ندارند اما قول دادند در ۲۰ روز آینده بهتر شود. فجر هم پارسال همین مشکل را داشت و زمینه‌ساز سقوطش شد. البته من نمی‌خواهم بگویم که دلیل نتایج ما زمین است و مقصر همه نتایج ضعیف ما، من هستم اما کیفیت زمین خوب نیست و امیدوارم بهتر شود.

Share