با حضور فرماندار لنگرود؛

اهدای کلاه ایمنی به ۱۵ نفر در کومله

در محوطه شهرداری کومله با حضور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنگرود، محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود و اعضای شورا به ۱۵ نفر از موتورسوارن به طور نمادین کلاه ایمنی اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رضا جلالی در نشست با مدیریت شهری کومله از تلاشهای شهردار کومله قدردانی کرد و گفت: با توجه به تاکید اخیر استاندار گیلان و برگزاری جشنواره موفق بهارنارنج نسبت به برپایی نمایشگاه دستاوردهای بومی و محلی اقدام شود.

در ادامه منوچهر مهدی‌پور شهردار کومله با تقدیر از حمایتهای فرماندار، نماینده مجلس و اعضای شورا اظهار داشت: با تعامل و همدلی شهرداری و شورا، قطار خدمت و سازندگی در شهر کومله رو به پیشرفت است.

وی از ۶۰ هزار مترمربع آسفالت، هفت هزار مترمربع پالت کاری، ۱۰ هزار مترمربع بتن ریزی، ۴۰ هزار متر مربع شن ریزی و پنج هزار مترمربع لکه گیری، یک هزار متر لوله‌گذاری و جدول‌گذاری در شهر کومله خبر داد و گفت: توسعه و اماده‌سازی نگین سبز کومله و پارک سلامت از برنامه‌های در دست اجرای شهرداری کومله است.

همین گزارش حاکیست طی مراسمی با حضور محمد رضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود، سرهنگ سرخوش‌پور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، اعضای شورا روسای راهنمایی رانندگی و رییس پاسگاه کومله به تعداد ۱۵ نفر کلاه ایمنی اهدا شد.

Share