در یازدید داستان لنگرود و فرماندار از کومله عنوان شد؛

احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی در کومله | مشکلات شهر جز با مشارکت شهروندان حل نمی شود

مهدی پور با بیان اینکه ظرفیتهای سرمایه گذاری در شهر کومله وجود دارد، افزود: اعتقاد دارم مشکلات شهر جز با مشارکت شهروندان حل نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محسن حسینی دادستان لنگرود، محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود با همراهی منوچهر مهدی پور شهردار کومله به صورت میدانی از پروژه های مختلف شهرداری کومله بازدید کردند.

در این بازدید منوچهر مهدی پور با قدردانی از حضور میدانی فرماندار و دادستان در شهر کومله اظهار داشت: تمامی تلاشهای صورت گرفته مرهون تعامل و همدلی شورا با شهرداری است.

شهردار کومله افزود: توانسته ایم با حمایتهای فرماندار لنگرود و نماینده مجلس در شهر کومله، بستری را فراهم کنیم تا با جذب سرمایه گذار برای توسعه و آبادانی شهر کومله گامی برداشته شود.

وی با بیان اینکه ظرفیتهای سرمایه گذاری در شهر کومله وجود دارد، افزود: اعتقاد دارم مشکلات شهر جز با مشارکت شهروندان حل نمی شود.

در ادامه محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود از تلاش و همدلی شهردار و شورا قدردانی کرد و افزود: قطار خدمت و سازندگی باید در شهر کومله شکوفاتر شود.

وی ادامه داد: با توجه به فراهم بودن بستر سرمایه گذاری و احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی در کومله می تواند بعنوان قطب توریسم درمانی باشد.

Share