مدیر کل هواشناسی گیلان اعلام کرد:

۱۲ شهریور، گرمترین روز سال در گیلان | آسمان گیلان امروز همچنان گرم و آفتابی است

مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: دمای هوا دیروز در ازبرم سیاهکل با ۴۱ درجه سانتیگراد در شهریور رکورد زد و ۱۲ شهریور گرمترین روز سال تاکنون شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: موج گرمایی که از چند روز پیش وارد گیلان شد ظهر دیروز به اوج خود رسید و دمای ۴۱ درجه را در ازبرم سیاهکل رقم زد.

محمد دادرس با اشاره به اینکه تاکنون دمای هوا در ماه شهریور در گیلان به این درجه نرسیده بود گفت: با این دما، ۱۲ شهریور گرمترین روز سال تاکنون شد.

وی با اشاره به رطوبت ۳۰ درصدی رشت افزود: آسمان گیلان امروز همچنان گرم و آفتابی است و ممکن است این گرما امروز هم در گیلان رکورد بزند.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی از عصر فردا به گیلان گفت: از عصر فردا با کاهش تدریجی دمای هوا در گیلان بارندگی آغاز می‌شود و بارندگی‌ها در روز سه شنبه و چهارشنه شدید خواهد بود.

محمد دادرس گفت: در شبانه روز گذشته دیلمان با ۱۲ درجه سلسیوس خنک‌ترین شهر و ازبرم سیاهکل با ۴۱ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان گزارش شده است.
وی افزود: دریای خزر امروز با حداکثر ۴۱ سانتی متر موج برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است، اما فردا به تدریج با ارتفاع موج یک متری برای فعالیت‌های دریانوردی و شنا نامناسب است.

Share