پیش بینی دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان + سایر هزینه ها

هزینه ها و دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان را چگونه می توان تخمین زد. چه اشتباهاتی در این پیش بینی ممکن است وجود داشته باشد در این نوشته به بررسی اشتباهات رایج پرداخته ایم.

دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان و خانه را چگونه برآورد می توان کرد؟ برآورد یکی از سخت ترین کارها در ساختمان سازی است. همچنین یکی از مهمترین آنها است. سودها معمولاً بر اساس دقیق بودن برآوردهای شما و میزان مطابقت آنها با هزینه های نهایی پروژه شما برنده یا از دست می روند.
بدست آوردن تخمین های دقیق کار آسانی نیست و یک برآوردگر خوب ارزش وزن آنها را بر حسب طلا دارد. متغیرهای زیادی وجود دارد که برای ارائه برآوردهای دقیق از دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان و سایر هزینه ها در هر پروژه باید در نظر گرفته شوند. همه چیز از کاهش دقیق هزینه‌های کار و مواد و درک بهره‌وری کارگران گرفته تا اندازه‌گیری دقیق برخاست و فاکتورگیری در مواردی مانند خطرات احتمالی و سربار باید تقریباً عالی باشد.

دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان

دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان و سایر هزینه ها

در اینجا نگاهی به برخی از رایج ترین اشتباهات تخمینی بازسازی ساختمان  و برآورد دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان و نحوه جلوگیری از آنها آورده شده است.

عدم انجام بازدید از ساختمان قبل از بازسازی

اکثر فرصت‌های احتمالی این امکان را می‌دهند که در یک جلسه پیش از قرارداد بازسازی از محل ساختمان بازدید کنند. اغلب، اینها برای ارائه پیشنهاد و با دلیل موجه اجباری هستند. هیچ دو کارگاهی یکسان نیستند و شرایط ناشناخته ساختمان می تواند باعث ایجاد مشکلات غیرمنتظره و پرهزینه در هنگام ساخت و ساز شود.

دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان

هنگام بازدید از ساختمان، می‌خواهید اندازه‌گیری کنید، توپوگرافی را بررسی کنید و اگر قبلاً انجام نشده است، نمونه‌هایی از خاک برداری بگیرید. همچنین می‌خواهید دسترسی جاده‌ها و ترافیک به ساختمان را بررسی کنید، تعیین کنید چقدر فضای برای صحنه‌سازی، تجهیزات و مواد تحویل و ذخیره‌سازی وجود دارد، و چه حفاظت‌های محیطی در طول ساخت و ساز و بازسازی ساختمان و خانه مورد نیاز است.
مطمئن شوید که هر پیمانکار فرعی که ممکن است کارشان تحت تأثیر شرایط ساختمان قرار گیرد نیز بازدید کنید. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا خودشان ساختمان را ارزیابی کنند و هزینه‌های اضافی را که شرایط موجود ساختمان ممکن است در تخمین‌ها و پیشنهادات خود ایجاد کند، لحاظ کنند.

هزینه های نیروی کار و دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان

هزینه‌های نیروی کار احتمالاً سخت‌ترین موردی است که می‌توان آن را با دقت تعیین کرد. هزینه های نیروی کار سخت ترین تخمین زدن است و به عنوان گران ترین هزینه پروژه رتبه بندی می شود. هنگام تخمین هزینه های نیروی کار متغیرهای مختلفی از جمله تعداد کارگران موجود برای پروژه، سطح تجربه آنها، نرخ دستمزد و بهره وری در بازی وجود دارد.

یک کارگر خوب و با تجربه ممکن است حقوق بیشتری دریافت کند، اما بهره وری بیشتری داشته باشد و در زمان کمتری نسبت به کارگری با تجربه کمتر که حقوق کمتری می گیرد، کارهای بیشتری انجام دهد. روی تعیین اینکه چند ساعت کار برای انجام یک کار به عنوان راهنما در برآورد هزینه های نیروی کار نیاز است، تمرکز کنید.

دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان

فراموش نکنید که تعیین کنید آیا دستمزدهای رایج در پروژه مورد نیاز است یا خیر، که ممکن است با آنچه که معمولاً به هر کارگر پرداخت می کنید متفاوت باشد یا خیر. همیشه سوابق هزینه های شغلی، به ویژه هزینه های نیروی کار را نگه دارید، زیرا می توانید از این داده های تاریخی برای برآورد دقیق تر پروژه های آینده استفاده کنید.

هزینه مواد و لوازم در پیمانکاری بازسازی ساختمان و خانه

مصالح و لوازم ساختمانی یکی دیگر از هزینه های بزرگ برای پروژه های ساختمانی و بازسازی خانه و ساختمان است و از نظر برآورد دقیق آن در رتبه بالایی قرار دارد. قیمت مواد می تواند از زمانی که تخمین زده می شود تا زمانی که ساخت و ساز شروع می شود، به شدت در نوسان باشد. تقاضا برای مواد بالا است و عدم اطمینان در مورد تعرفه ها و تأثیر آنها بر قیمت ها، برآورد صحیح را دشوارتر می کند.

برقراری روابط با تولید کنندگان و تامین کنندگان محصولات ساختمانی شما مزایای خود را دارد. آنها نه تنها می توانند به شما در تعیین قیمت های دقیق کمک کنند، بلکه می توانند شما را به سمت مواد جایگزینی که ممکن است برای پروژه شما مناسب تر باشند هدایت کنند.

دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان

ناکامی در ارزیابی ریسک ها و ایجاد موارد احتمالی

هر پروژه بازسازی ساختمانی با خطراتی همراه است. تکمیل ارزیابی ریسک باید بخشی از فرآیند تخمین شما باشد. برای اولین بار، به تصمیم گیری پیشنهادی یا عدم پیشنهاد کمک می کند. یک تخمین‌گر خوب می‌تواند پروژه‌ای را که بسیار پرخطر است شناسایی کند و از ارائه پیشنهاد عبور کند. همچنین به تعیین میزان برآورد برای موارد احتمالی کمک می کند.

ناکامی در ارزیابی خطرات و ایجاد موارد احتمالی در برآورد شما مضر خواهد بود زمانی که همه چیز به اشتباه پیش می رود. هر چه ریسک بزرگتر باشد، زمان بیشتری را باید برای تعیین راه های کاهش آنها و اینکه چگونه می تواند بر هزینه های شما تأثیر بگذارد صرف کنید. در صورت بروز مشکل پیش‌بینی نشده پس از ساخت و ساز و بازسازی خانه و ساختمان، احتمالاً نمی‌توانید خسارات رخ داده را جبران کنید.

حدس های نادرست از هزینه ها و دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان

با حدس‌های ناآگاهانه در برآورد خود، روی پیشنهادات خود قمار نکنید. ردیابی هزینه های بازسازی و دستمزد پیمانکار ساختمان در هر پروژه راهی عالی برای اطمینان از اینکه تخمین های شما و در نهایت پیشنهادات شما تا حد امکان دقیق هستند.

هزینه های کار برای نیروی کار، مواد و تجهیزات باید بر اساس جدیدترین داده های موجود باشد. مطمئن شوید که هزینه‌های سربار و هزینه‌های ملایم مانند مجوزها و بازرسی‌هایی که اغلب فراموش می‌شوند یا نادیده گرفته می‌شوند را در نظر بگیرید. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که نیروی کار و تجهیزات موجود برای پروژه را دارید. مجبور به قراردادن غیرمنتظره کار اضافی یا اجاره تجهیزات اضافی می‌تواند به سرعت سود شما را از بین ببرد یا آنها را کاملاً از بین ببرد.

images_1662375602.jpg

بررسی نکردن کار شما قبل از برآورد هزینه و دستمزد پیمانکار بازسازی ساختمان

هرکسی اشتباه می کند. برآوردگرها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. خطاها یا حذف‌های تخمینی کوچک ممکن است تأثیر زیادی نداشته باشند، اما موارد بزرگ مانند حذف موارد محدوده، اندازه‌گیری نادرست، یا استفاده از واحدهای اندازه‌گیری اشتباه می‌تواند باعث دردسر شود. برای بررسی دقیق کارتان وقت بگذارید یا از یک نفر دیگر در تیم برآوردتان بخواهید برآوردهای شما را بررسی کند. دوبار بررسی کنید که اندازه‌گیری‌هایتان دقیق هستند.

به خودتان زمان کافی بدهید تا تخمین ها و پیشنهادات خود را جمع آوری کنید. عجله در انجام کار خود فقط برای رسیدن به یک مهلت پیشنهادی تنها منجر به اشتباهاتی می شود که در نهایت برای شما هزینه دارد، بنابراین برای اولین بار برای درست کردن آن وقت بگذارید. سودآوری یک پروژه بازسازی ساختمان تقریباً همیشه با برآوردهای شما تعیین می شود. اگر پیشنهاد خود را دست کم بگیرید، معمولاً هیچ اقدامی برای کاهش هزینه وجود ندارد که بتواند کسری را جبران کند.

عدم بررسی برآوردهای دستمزد پیمانکاران فرعی در بازسازی ساختمان

اگر یک پیمانکار عمومی هستید، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود که برخی از کارها را به پیمانکاران تجاری واگذار کنید. اطمینان حاصل کنید که برآوردها و پیشنهادات آنها را به طور کامل بررسی کنید. مطمئن شوید که آنها دقیقاً درک می کنند که چه جنبه هایی از پروژه هایی را که می خواهید آنها را پیشنهاد دهند و تکمیل کنند. این کار از تکرار کارها در برآوردهای آنها که توسط شما یا پیمانکار فرعی دیگری پوشش داده می شود جلوگیری می کند.

https://msdarchitect.com/

Share