معرفی شرکت آرکسان (مرجع پارکت ایران!)

اگر شما به دنبال یک شرکت معتبر که چندین سال است در حوزه های طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل، نصب و تعمیر پارکت لمینت و… فعالیت دارد هستید، بهتر است به دنبال معرفی شرکت آرکسان باشید.

اگر شما به دنبال یک شرکت معتبر که چندین سال است در حوزه های طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل، نصب و تعمیر پارکت لمینت و… فعالیت دارد هستید، بهتر است به دنبال معرفی شرکت آرکسان باشید.

در این صفحه ما تصمیم داریم به معرفی شرکت آرکسان بپردازیم؛ زیرا این شرکت ده ها سال است در حوزه های طراحی دکوراسیون داخلی از خانه و اداره گرفته تا نصب انواع پارکت و کفپوش ها فعالیت می کند.

در صورتی که شما تصمیم دارید تا چند ماه آینده پارکت لمینت نصب کنید و یا خانه خود را بازسازی کنید، توصیه می شود تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و این صفحه که به معرفی شرکت آرکسان می پردازد مطالعه کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی

خدمات شرکت آرکسان

ما برای اینکه بتوانیم به مردم ایران کمک کنیم از متریال باکیفیت برای طراحی دکوراسیون منزل یا اداره استفاده می کنیم. در ادامه شما می توانید با خدمات شرکت آرکسان آشنا شوید.

طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین اجزای یک ساختمان است و در صورتی که شما با یک شرکت یا یک تیم غیر متخصص و کم تجربه همکاری کنید، ممکن است ضررهای زیادی در هزینه و زمان کنید؛ به همین دلیل تیم آرکسان از ۱۰ سال پیش تصمیم گرفت در طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت کند. هدف ما این است که در دکوراسیون داخلی مشتریانمان، از متریال با کیفیت و با دوام استفاده کنیم.

نصب و تعمیر پارکت لمینت

پارکت لمینت که برای پوشش کف زمین استفاده می شود، قیمت مناسبی نسبت به دیگر کفپوش ها دارد؛ قیمت مناسب، دوام بالا، ظاهر جذاب، نصب راحت و… از دلایلی است که مردم تمایل زیادی به نصب پارکت لمینت در خانه یا اداره خود دارند.

به درخواست مشتری ما اقدام به نصب پارکت لمینت می کنیم و در صورتی که پارکت مغازه یا منزل شما آسیب دیده باشد، شرکت آرکسان خدمات تعمیر پارکت لمینت با قیمت مناسب انجام می دهد.

ما همواره در تلاشیم در زمان تعمیر یا نصب، از بهترین پارکت لمینت های موجود در بازار که دوام و استحکام مناسبی دارد استفاده کنیم.

بازسازی خانه

در صورتی که منزل شما آسیب دیده باشد و مقاومت کمی در مقابل باران، سیل، زلزله داشته باشد، شما می توانید اقدام به بازسازی خانه کنید.

قبل از آغاز بازسازی خانه، شما باید از یک متخصص با سابقه کمک بگیرید تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. یک متخصص با سابقه طبق اصول و قوانین خاصی منزل شما را بررسی می کند و عواملی که باعث افزایش عمر و رفع قسمت های آسیب دیده خانه شما می شود را انجام می دهد تا بعد از بازسازی خانه، شما با هزینه کمتری یک خانه نوساز و با دکوراسیون جدید تحویل بگیرید.

مهم نیست خانه شما در کدام نقطه تهران است؛ ما در تلاشیم به تمام نقاط تهران از جمله نیاوران، زعفرانیه، شمال تهران و… خدمات ارائه دهیم.

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری در کنار لاکچری بودن، باید شیک و ساده باشد. یکی از مهمترین اهداف ما در طراحی دکوراسیون اداری، طراحی یک دفتر کار شیک، ساده و ایجاد هارمونی میان اجزای اتاق است تا مخاطب دید خوبی به فضای اتاق شرکت شما داشته باشد.

برای شیک تر شدن دکوراسیون اداره شما ما از وسایلی مانند پرده، میز، مبلمان، کاغذ دیواری و… استفاده می کنیم تا محیط اداره شما شیک و مدرن طراحی کنیم.

طراحی دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون منزل

برای طراحی دکوراسیون منزل، شما باید رنگ ها را خوب بشناسید تا بتوانید یک چینش مناسبی در اتاق های خواب، پذیرایی و آشپزخانه بسازید. در صورتی که شما به دنبال طراحی یک محیط آرامش بخش برای منزل خود هستید ولی هیچ راهکاری به ذهنتان نمی رسد، می توانید از پشتیبانی آرکسان کمک بگیرید تا ما به شما کمک کنیم و به اهداف خود در چینش و طراحی دکوراسیون منزل؛ آشپزخانه، پذیرایی، اتاق های خواب، سرویس های بهداشتی و… برسید.

کیفیت محصولات شرکت آرکسان

هر برندی که از محصولات بی کیفیت استفاده کند، محکوم به شکست است و تیم آرکسان برای رسیدن به موفقیت و جلب رضایت مشتری، از محصولات درجه یک استفاده می کند تا شما در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

به فرض مثال ما سه دو نوع پارکت لمینت داریم که پارکت شماره اول، یک پارکت بی کیفیت و خیلی ارزان است؛ پارکت شماره دوم، یک پارکت لمینت ارزان ولی با کیفیت است و پارکت شماره سوم، گران ترین و باکیفیت ترین پارکت است. در صورتی که شما بتوانید پارکت شماره اول و دوم را بخرید، ما پارکت شماره دو را برای نصب انتخاب می کنیم؛ زیرا کیفیت این پارکت لمینت نسبت به دیگر پارکت های ارزان بهتر است.

قیمت محصولات شرکت آرکسان

هدف شما، نوع متریال، متراژ، کیفیت، رنگ، گچ، بتن، آجر، کیفیت پارکت لمینت، برند استفاده شده و… در هزینه نهایی بازسازی منزل، طراحی دکوراسیون منزل یا اداری، بازسازی خانه، نصب یا تعمیر پارکت لمینت تاثیر گذار هستند.

رنگ آمیزی یک اتاق به صورت متراژی محاسبه می شود؛ نصب پارکت لمینت بر اساس متراژی محاسبه می شود و هر چقدر محیط شما بزرگتر باشد، هزینه شما بیشتر می شود. به فرض مثال نصب یک پارکت لمینت در اتاق ۳۰ متری قیمت کمتری نسبت به نصب پارکت لمینت در اتاق ۵۰ متری دارد.

پارکت ارزان

شرایط محیطی شما در انتخاب یک پارکت تاثیرگذار است؛ به فرض مثال پارکتی که در یک محیط کم تردد استفاده می شود با پارکتی که در محیط پر رفت و آمد استفاده می شود متفاوت است.

پارکت ارزان برای محیط های پر رفت و آمد کاربردی نیست ولی برای خانه ها گزینه مفیدی است؛ همکاران ما به این نکات ریز اهمیت می دهند و در تلاش هستند بهترین پارکت برای منزل، شرکت و یا هر مکانی که شما تصمیم دارید پارکت نصب کنید انتخاب کنند.

پارکت ارزان

آشنایی با شرکت آرکسان

تیم آرکسان بیش از ۱۰ سال است که در حال طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون اداری، نصب پارکت لمینت، تعمیر پارکت لمینت، بازسازی خانه و… فعالیت می کند.

ما همواره در تلاش هستیم تا سبک های طراحی متفاوتی ارائه دهیم؛ سبک طراحی شرکت دکوراسیون آرکسان را می توان به نمونه های مدرن، کلاسیک، اسکاندیناوی، بوهمین، فرانسوی و… اشاره کرد.

ما قبل از شروع کار بودجه شما را بررسی می کنیم و در صورتی که شما تمایل داشته باشید، بخش هایی که هزینه شما را افزایش می دهد را حذف می کنیم تا شما بتوانید مقداری از پول خود را صرفه جویی کنید.

چرا باید از شرکت دکوراسیون داخلی آرکسان سفارش بگیریم؟

شرکت دکوراسیون داخلی آرکسان از نیروهای متخصص در حوزه معماری و طراحی دکوراسیون که تجربه زیادی در این حوزه دارند استفاده می کند.

ما قبل از توافق اولیه، به صورت رایگان از منزل یا اداره شما بازدید می کنیم و پیش از شروع پروژه طراحی، بر تمامی مراحل اجرای پروژه نظارت می کنیم.

نوآوری، انعطاف، ارائه خدمات مطابق جدیدترین متد روز دنیا، مشتری مداری، ارائه راهکار برای حل مشکلات، ارائه خدمات به صورت آنلاین و صرفه جویی در هزینه ها از فاکتورهای ما برای مشتریانمان است.

منبع: https://arcsun.ir/interior-design/laminate-parquet-maintenance/original-and-fake-parquet

Share