فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

پلمپ یک اغذیه فروشی در رشت | ۱۳۱ کیلوگرم مواد خوراکی و پروتئینی فاسد کشف شد

فرمانده انتظامی استان گفت: ۱۳۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از یک اغذیه فروشی در شهرستان رشت کشف و این مغازه پلمب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار «عزیزاله ملکی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس با تاکید بر اینکه سلامتی مردم خط قرمز مجموعه انتظامی است به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای مقابله با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود.
وی در ادامه گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان در قالب گشت مشترک به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت رشت در بازرسی از یک اغذیه فروشی، ۱۳۱ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و پروتئینی فاسد را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان از معرفی متصدی ۴۸ساله این واحد صنفی با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی خبر داد و تصریح کرد: مغازه مورد نظر پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: عرضه مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته و فاسد برابر قوانین تخلف بوده که در صورت مشاهده ضمن پلمب آنی اینگونه واحدهای صنفی با متصدیان آن‌ها برابر قانون برخورد می‌شود.
سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با هر نوع اقدامی که امنیت و سلامتی مردم را در معرض خطر قرار دهد، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

Share