مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان

رسیدگی به شکایات مردمی در اولویت کارهای تعزیرات حکومتی است

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان،گفت: رسیدگی به شکایات مردمی و انجام انتظارات شهروندان در الویت تعزیرات حکومتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، رضا قشلاقی با بیان اینکه اهداف اصلی تشکیل سازمان تعزیرات حکومتی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است، گفت: تعزیرات حکومتی گیلان با درک صحیح این سیاست نظام، همواره تلاش کرده رسیدگی به شکایات مردمی و انجام انتظارات شهروندان را در الویت اقدامات قضایی و اجرایی خود قرار دهد .

وی ادامه داد: در همین راستا در شکایت واصله از شهروندان شهرستان رشت، یک واحد درمانی در ازای انجام خدمات دندانپزشکی، مبلغ ۱۵۰ هزارتومان اضافه بر نرخ قانونی دریافت کرده است که با دستور شعبه رسیدگی کننده اکیپی از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی به درمانگاه موصوف مراجعه و پس از بررسی اسناد و فاکتورهای خدمات انجام شده، پرونده‌ای با ارزش ریالی بیش از ۲۶۳ میلیون ریال برای این واحد درمانی تشکیل و موضوع در حال رسیدگی در این مرجع است .

قشلاقی گفت: اعتقاد ما این است، مردم بهترین یاور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی هستند و  اعتماد دوسویه مردم و دستگاه‌های حاکمیتی سودمند و سازنده خواهد بود .

Share