فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

غافلگیری قاچاقچی حشیش در لاهیجان | کشف ۳۲ کیلوگرم ماده روانگردان!

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف ۳۲ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش در شهرستان لاهیجان خبر داد و افزود: قاچاقچی ۳۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف ۳۲ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش در شهرستان لاهیجان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی در ادامه به دریافت خبر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات فنی، صحت موضوع برای پلیس محرز و مخفیگاه متهم در شهرستان لاهیجان مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضایی به آدرس محل سکونت این فرد اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۲ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش کشف و متهم مورد نظر دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچی ۳۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سردار ملکی در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت بیان داشت: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

Share