معرفی ارزانترین مقاصد گردشگری جهان برای مسافرت!

برای آشنایی با ارزانترین مقاصد گردشگری در جهان که لحظات لذت‌بخشی برایتان به همراه دارند؛ با ما همراه شوید.

کشورهای زیادی در خارج از کشور وجود دارند که سفر به آن‌ها ارزان بوده و هزینه‌های گزافی برایتان نخواهد داشت. البته به شرطی که بتوانید مقصد موردنظر را به طور صحیح انتخاب کنید و برخی راهکارهای مهم را به خاطر داشته باشید. پس برای آشنایی با ارزانترین مقاصد گردشگری در جهان که لحظات لذت‌بخشی برایتان به همراه دارند؛ با ما همراه شوید.

هند

احتمالا فکر نمی کنید که هند کشور گرانی باشد. در واقع شاید برایتان بسیار تعجب آور باشد اگر بدانید که هند تا چه حد کشور ارزانی است. این ارزانی به ویژه در جنوب هند چشمگیر است؛ جایی که شما تنها می توانید با کمتر از ۵۰ دلار یک روز را سر کنید، اگر از قبل هزینه اقامت خود را پرداخت کرده باشید. مثلا یک وعده غذای خوب در هند تنها چند دلار هزینه بر می دارد؛ یک فنجان قهوه هم چیزی کمتر از ده دلار. حتی هتل های مناسب هم چیزی بیش از چند دلار برای یک شب از شما دریافت نخواهند کرد. هتل کوچی (Kochi) از جمله این هتل هاست.

ارزانترین مقاصد گردشگری جهان

اندونزی

ماسه های شنی سفید، موج سواری و بهترین اسکوبا دایوینگ جهان به اضافه جنگل های دیدنی و شالیزارهای برنج تنها بخشی از شگفتی های طبیعت در مجمع الجزایر اندونزی هستند. ضمن اینکه اندونزی در حال حاضر یکی از ارزان ترین کشورهایی است که می شناسیم. یک دلار آمریکا چیزی در حدود ۱۴ هزار و ۸۰۰ روپیه خواهد بود. شما همچنین می توانید تنها با پرداخت ۱۲ دلار یک شب را در اتاق های مهمانخانه های مناسب یا هتل های سه ستاره جاکارتا اقامت داشته باشید. نکته جالب این است که می توان با کمتر از ۱۰ دلار یک موتور سیکلت کرایه کرده و با آن در شهر تردد کرد.

بلغارستان

بلغارستان یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای مسافران به شمار می رود. این کشور با شهرهای قدیمی زیبا و سواحل زیبای خود علاقه مندان را به خود می خواند. اگرچه بلغارستان همواره چیزهای خوبی برای عرضه به مسافران خود داشته، اما سقوط نرخ لِو (پول این کشور) در بازارهای جهانی به معنای ارزش بیشتر این کشور برای مسافران است. برای مثال اقامت یک شب در یکی از قدیمی ترین اما مجلل ترین اقامتگاه های بلغارستان تنها ۳۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت.

ارزانترین کشور برای سفر

بی‌شک بازدید از وارنا، مهم ترین شهر بلغارستان، یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌ها در سفرتان خواهد شد. برای بازدید از جاذبه های گردشگری وارنا می‌توانید به سواحل دریای سیاه مراجعه کنید و از آب‌وهوای دلپذیر آن به ویژه در تابستان لذت ببرید. همچنین باید بدانید بسیاری از گردشگران تور بلغارستان، وارنا را یکی از بهترین مقاصد توریستی در اروپای شرقی می‌دانند که سرشار از مناظر طبیعی، تاریخی و سواحل رویایی است. افزون بر این موارد، این شهر بیش از یک قرن است که در فصل گرما مقصد اصلی ساکنان این کشور برای گذران اوقات فراغت و سفرهای تابستانه شناخته می‌شود. پس توصیه می‌کنیم در تور بلغارستان هرگز از دیدن این شهر محبوب غافل نشوید.

ژاپن

زاپن می تواند کشور گرانی باشد اگر شما بخواهید. اگر بخواهید در هتل های ۴ یا ۵ ستاره بمانید، در بهترین رستوران ها غذا بخورید و با تاکسی به هر جایی بروید، بی شک هزینه ها سر به فلک می گذارند. با این حال شما می توانید با قیمت های مناسب هم از این کشور لذت ببرید. مثلا اگر در اقامتگاه ها یا مهمانخانه های سنتی ژاپن به اسم مینشوکو اقامت داشته باشید، غذاهای خود را از رستوران های معمولی تهیه کنید، وضعیت فرق خواهد کرد. حتی اگر با قطار شهری تردد کنید و به دیدن یک تا دو جاذبه در روز اکتفا کنید، ژاپن برایتان ارزان خواهد بود.

ترکیه

از آنجایی که قیمت لیر ترکیه در سال های اخیر رو به کاهش بوده است، توصیه می کنیم حتما برای سفر به ترکیه برنامه ریزی کنید. شما می توانید خوشمزه ترین غذاهای سنتی این کشور را تنها با چند دلار میل کنید یا از لذت چشیدن طعم کباب های خوشمزه خیابانی بهره مند شوید. برای اطلاع دقیق از قیمت تورهای ترکیه و استانبول با تیم قاصدک ۲۴ (۷۵۲۶۹-۰۲۱) تماس بگیرید.

آفریقای جنوبی

اگرچه واحد پول آفریقای جنوبی؛ راند؛ در سال های اخیر تا حدی به عقب بازگشته است و یک دلار ۱۷ راند معامله می شود، هنوز کشوری است که مسافران خود را با هزینه های پایین شگفت زده خواهد کرد. شما می توانید با هزینه‌ی کمی در پارک ملی کروگر یک شب اقامت داشته باشید. همچنین می توانید چندین پرس غذا در شورت مارکت کلاب (یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون) به قیمت‌های بسیار پایین تری نسبت به کشورهای خارجی میل کنید. نوشیدنی، هتل و حتی بازدید از جاذبه ها نیز ارزان خواهد بود. حتی پروازها به این کشور نیز بسیار ارزان تر از آن چیزیست که مردم انتظار دارند.

بنتوتا سریلانکا

این شهر کوچک با جمعیتی پنجاه هزار نفری، در جنوب سریلانکا قرار گرفته است. سواحل زیبا و سحرآمیز این شهر آنقدر شما را مجذوب خود می‌کند که فرصت به بازدید از سایر جاهای دیدنی آن نمی‌رسد. بی‌شک تور بنتوتا یکی از بهترین مناطق دیدنی در سریلانکا معرفی می‌شود و برای مهیج‌ترین تفریحات آبی تدارک زیادی دیده است.

بهترین تورهای سریلانکا

علاوه‌بر گشت‌وگذار، استراحت و عکاسی در سواحل بنتونا می‌توانید از امکانات ورزشی، بازی‌های آبی و تفریحات گوناگون آن استفاده کنید. تعجبی ندارد که این شهر توریستی را «پایتخت ورزش های آبی سریلانکا» می‌دانند. برای خرید ارزان ترین تور سریلانکا (تور-سریلانکا/https://ghasedak24.com) می‌توانید از قاصدک ۲۴ استفاده کنید و با هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به سایرین، سفر خارجی شگفت‌انگیز خود را آغاز نمایید. البته تنها تور سریلانکا در قاصدک ۲۴ ارائه نمی‌شود و شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس خود نیز از آن استفاده نمایید. این مجموعه شما را در یافتن بهترین و ارزان‌ترین خدمات سفر یاری می‌کنند. برای رزرو هتل و بیمه مسافرتی نیز تنها باید به سایت قاصدک ۲۴ بروید و اطلاعات مربوطه را مانند نام شهر برای اقامت یا بیمه موردنظر وارد کنید. ناگفته نماند امکان دریافت ویزا آنلاین در قاصدک ۲۴ مهیاست.

ایتالیا

ایتالیا هم مانند اسپانیا یکی از آن کشورهای اروپایی است که مزایای ارزشمندی در اختیار مسافرانی قرار می دهد که فکر می کنند قیمت های نجومی در انتظار آن هاست. اگرچه شکی نیست که اگر حواستان نباشد در جاذبه های توریستی مانند ونیز برای یک خرچنگ بیش از ۸۰۰ دلار هزینه خواهید کرد. با این حال ایتالیا در مجموع کشور ارزانی است. برای مثال یک بشقاب پاستا در یک رستوران معمولی ایتالیایی، هزینه کمی روی دستتان خواهد گذاشت. ضمن اینکه آپارتمان ها در سراسر کشور هم ارزان بوده و یک اقامت خوب هزینه چندانی بر شما تحمیل نخواهد کرد.

گرجستان

گرجستان یکی از کشورهای اروپای شرقی بوده و در نزدیکی دریای سیاه و منطقه مرزی اوراسیا قرار دارد. وسعت آن نیز تنها به ۶۹٬۷۰۰ کیلومتر مربع محدود می‌شود اما راجع‌به آن اشتباه فکر نکنید! چرا که با وجود این مساحت نچندان زیاد، شما را با تنوع آب و هوایی و جاذبه های طبیعی چشمگیر خود حیرت‌زده خواهد کرد. این کشور به صورت یک جمهوری متمرکز و نیمه ریاستی اداره می‌شود و سال‌ها در تلاش است تا به عضویت اتحادیه اروپا و ناتو درآید. همین امر نیز سبب شده تا همکاری های زیادی با این دو سازمان داشته باشد و تمامی قوانین خود را مطابق با قوانین اتحادیه اروپا وضع کند. لذا تعجبی ندارد که تور گرجستان مانند سایر تورهای اروپایی بسیار مفرح و باکیفیت باشد. البته باید دقت کنید که این تور به دو صورت تور زمینی گرجستان و تور گرجستان هوایی به فروش می‌رسد. برای سفر به تفلیس و خرید تور گرجستان اینجا را کلیک کنید.

Share