قیمت سئوی یک وب سایت چگونه برآورد می شود ؟

ممکن است این سوال برایتان پیش آید که قیمت مشاوره سئو یک‌ وب سایت چگونه تعیین می شود ؟ هرچه مشاوره ای که دریافت می کنید از مطالب تخصصی و حرفه ای تری تشکیل شده باشد، احتمالا هزینه شما بالاتر خواهد بود.

از آنجایی که بهینه سازی سایت یا به اختصار سئو ، یکی از ابزار های ضروری برای پیشرفت و ارتقا یک کسب و کار به شمار می‌ رود ؛ بهتر است که درک درستی از سئو و بهینه سازی سایت و هزینه سئو داشته باشید. تعداد صفحات جدیدی که تولید می کنید به طور مستقیم بر میزان هزینه ها خواهد داشت. همچنین میزان سختی و تعداد کلمات کلیدی که قرار است بر روی آن کار کنید موثر می باشد. ممکن است این سوال برایتان پیش آید که قیمت مشاوره سئو یک‌ وب سایت چگونه تعیین می شود ؟ هرچه مشاوره ای که دریافت می کنید از مطالب تخصصی و حرفه ای تری تشکیل شده باشد، احتمالا هزینه شما بالاتر خواهد بود. اطمینان از اینکه هر صفحه از سایت ما، جایگاه بالایی برای یک عبارت کلیدی دارد، به زمان، انرژی و تخصص بسیار بالایی نیاز دارد.

چگونه کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنیم؟

توصیه می‌ کنیم با روش‌ های آفلاین مانند مصاحبه‌ با کاربران و پرسش‌ های متنی شروع کنید. با گوش دادن به مشتریان خود شروع کنید. می توانید مستقیماً از طریق رسانه های اجتماعی و نظرسنجی های اختصاصی با آنها ارتباط برقرار کنید. روی زبانی که استفاده می‌ کنند تمرکز کنید ؛ آن را با اطلاعات ابزار های تجزیه و تحلیل خود مطابقت دهید و بهترین عباراتی را که مناسب وب‌ سایتتان است یادداشت کنید. سرمایه گذاری در تحقیقات کاربر، برای درک نیاز آنها بسیار مهم است. کلمات جستجوی کاربر که به درستی انجام شده است ، بینش های ارزشمند زیادی را برای تنظیم محتوای یک وب سایت ارائه می دهد. این بینش ها می توانند به شما کمک کنند تا محتوای خود را در صفحات جداگانه سازماندهی کرده و روابط بین صفحات را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند به طور کارآمد پیدا کنند.

هزینه سئو

نرخ پرش چیست؟

نرخ پرش درصدی از بازدیدکنندگان یک وب سایت خاص است که پس از مشاهده تنها یک صفحه ، از سایت خارج می شوند. نرخ پرش بالا ، معمولاً به معنای تعامل کم است. بازدیدکنندگان مستقیماً یا از طریق جستجو یا ارجاع به یک وب‌ سایت می‌ رسند و به دنبال راه‌ حلی برای مشکل خاصی هستند که دارند. وقتی می رسند و راه حلی پیدا نمی کنند ، طبیعتا صفحه را ترک خواهند کرد. سئو امروزه به شدت با تعامل سروکار دارد. به همین دلیل است که هدف متخصصان سئو نه تنها داشتن رتبه بالاتر ، بلکه این است که بازدیدکنندگان را در یک وب سایت بمانند و محتوا را دریافت کنند.

موتور های جستجو لینک های سایت را نشان می دهند

اگر یک وب سایت دارای نقشه معماری منظم بوده و به خوبی تعریف شده باشد ، الگوریتم موتور جستجو ممکن است این را تشخیص دهد و با پیوند های سایت به آن پاداش دهد. پیوند های سایت ، لیستی از صفحات وب پربازدید هستند که هر زمان که شخصی وب سایت شما را در موتور جستجو پیدا می کند ، همراه با صفحه هدف ظاهر می شود. این جزئیات کوچک تأثیر زیادی بر نحوه درک بازدیدکنندگان از برند شما دارد. وجود لینک های سایت باعث افزایش اعتبار برند شما و بهبود اعتماد در بین مشتریان می شود.

سئو سایت

هدف وب سایت خود را درک کنید

قبل از اجرای سئوی سایت خود (ایجاد محتوای جدید یا بهینه سازی محتوای موجود) ، باید یک قدم به عقب بردارید و به وب سایت خود فکر کنید. بهتر است از خود بپرسید ؛ سایت من درباره چیست ؟ می خواهم به چه چیزی برسم ؟ پاسخ به این سوالات ، هدف های اصلی وب سایت شما را مشخص می کند. مهم است که هر کاری را که در یک وب سایت انجام می دهید حول محور اهداف تنظیم کنید ؛ به خصوص زمانی که تصمیم دارید برای دستیابی به این اهداف ، محتوای جدید ایجاد کرده و یا محتوای موجود را بهینه کنید. در اینجا چند کار وجود دارد که باید در این مرحله انجام دهید ؛ مخاطبان هدف ، نیاز ها و خواسته های آنها را درک کنید. محتوای وب سایت شما باید پاسخگوی نیاز ها و خواسته های مخاطبان باشد. در مورد هدف وب سایت خود ، با مشاوران و صاحب نظران حوزه سئو مشورت کرده و معیارهای کلیدی خود را تعریف کنید. درک روشنی از نحوه سنجش موفقیت داشته باشید و صفحات رقبا را مورد بررسی قرار دهید. با کمک این روش ها ، می توانید به سمت موفقیت و محبوبیت قدم بردارید. کلمات کلیدی اساس سئو هستند. با انجام تحقیقات بر روی کلمات کلیدی خود ، می‌ توانید نه تنها عبارات جستجوی معمولی را که بازدیدکنندگان استفاده می‌ کنند ؛ بلکه می‌ توانید تعیین کنید که نیاز آنها چیست.

ایران سایت

انواع صفحات موجود در سایت

به طور کلی سه نوع صفحه وجود دارد ؛

  • جهت یابی ؛ اینها به کاربران کمک می کند آنچه را که می خواهند پیدا کنند. صفحه اصلی یا نتایج جستجو نمونه های خوبی از این صفحات هستند.
  • مصرف ؛ اینها صفحاتی هستند که محتوا را ارائه می دهند (پست های وبلاگ ، صفحات جزئیات محصول و غیره).
  • اثر متقابل ؛ این صفحات به کاربران اجازه می دهند تا اقدام کنند. صفحات ثبت نام یا پرداخت نمونه های معمولی از صفحات تعامل هستند. تمام صفحات وب سایت خود را مرور کنید و نوع صفحه مناسب را برای همه صفحات مشخص کنید. هر نوع صفحه باید برای نوع خاصی از محتوا و وظایف کاربر بهینه شود.

Share