کسب و کار بدون طراحی سایت و سئو

تیم وب داران با داشتن مشاوران تخصصی می توانند شما را راهنمایی کنند تا کسب و کار خود را رونق دهید و از صفر تا صد طراحی سایت و سئو را برای شما با شرایط ایده آل انجام دهند.

در ابتدا باید بگوییم که کسب و کار بدون طراحی سایت مانند یک فروشگاه بدون در است و کسب و کار بدون سئو و بهینه سازی سایت مانند یک فروشگاه همه چیز تمام بدون مشتری است.

پس این مقاله را تا انتها بخوانید و برای فروشگاه خود در و مشتری ایجاد کنید.

طراحی وبسایت را خودمان می توانیم انجام دهیم؟

اگر صاحب کسب و کاری هستید و تخصص دارید به این فکر کنید که همه مردم می توانند کسب و کار شما را بدون تخصص و تجربه انجام دهند اگر جوابتان منفی است پس طراحی وبسایت را خودتان نمی توانید حتی با دیدن چند آموزش انجام هید. طراحی سایت تخصص نیاز دارد

اما

طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

این سوالی است که به توضیح کامل و جامعی نیاز دارد تا بتوانید یک سایت مناسب با کسب و کارتان را طراحی و هزینه کنید.

بهتر است قبل از طراحی سایت چند سوال را از خود بپرسید:

امکاناتی که برای سایت خود می خواهید؟

چه کاربردی برای کسب و کار خود می خواهید؟

پوسته اختصاصی نیاز دارید؟

علاوه بر پنل مدیریت سایت به پنل مدیریت کاربران هم نیاز دارید؟

البته سوالات بیشتری هم وجود دارد که هر شرکت طراحی سایت امکان دارد از شما بپرسد. ناگفته نماند که دامنه و هاست شما هم در هزینه طراحی سایت بی تاثیر نیست.

طراحی سایت به دو روش کدنویسی اختصاصی و با استفاده از سیستم های آماده انجام می شود. که پاسخ شما به سوالات بالا مشخص می کند به کدام روش برای کسب و کارتان طراحی سایت انجام شود.

لازم است بدانید که هزینه طراحی سایت به همین جا ختم نمی شود و پشتیبانی و آموزش هم شامل می شود.

بهتر است کمی در مورد طراحی سایت به روش کدهای اختصاصی و سیستم های آماده توضیح دهیم تا شما انتخاب مناسبتر و بهینه تری داشته باشید.

طراحی سایت با سیستم های آماده

شرکت هایی که قیمت  ۵ تا ۱۰ میلیون تومان برای طراحی سایت می دهند معمولا از سیستم مدیریت محتوا جوملا و وردپرس برای طراحی وب سایت شما استفاده می نمایند.

در مورد وردپرس و مزایای آن بیشتر بدانیم:

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای لایه باز است. این cms بر مبنای زبان برنامه نویسی php  ایجاد شده است. در بیشتر موارد هزینه طراحی سایت با وردپرس کمتر است..

مزایای وردپرس

گزینه های جذاب طراحی : وردپرس دارای هزاران تم یا قالب اختصاصی است که بسیاری از آن‌ها هزینه های پایینی دارند. همچنین به شما اجازه سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی تم مورد نظر خود را نیز می‌دهد.

بهینه سازی موتورهای جستجو و سئو : در وردپرس بهینه سازی موتورهای جستجو نیز می تواند اجرایی شود. مواردی مثل تگ های  h1,h2, h3 استفاده از کلمات کلیدی و غیره در قسمت مربوط به سئو

ناگفته نماند که بهینه سازی سایت وردپرس به با توجه به افزونه های وردپرس می تواند مشکلات را به مراتب کاهش دهد.

مدیریت آسان محتوا : درست همانطور که در word می توانید یک نوشته را ویرایش کنید در وردپرس هم می توانید.

پشتیبانی، انعطاف پذیری، قابلیت اشتراک، سرعت و کارای، همه گیر بودن، منبع باز و هزاران مورد دیگر از ویژگی ها و مزایای وردپرس است.

هزینه مناسب آن نیز که یک ویژگی متمایز آن می باشد.

 

طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی

قبل ترها هرکسی می خواست سایت طراحی کند باید با کدنویسی اینکار را انجام می داد. این سیستم تا زمانی که cms های آماده نیامدند به ناچار انجام می شد.اما بعد از روی کار آمدن سیستم های آماده شرکت ها برای صرفه جویی در هزینه از این روش  استفاده کردند.

ولی با وجود این سایت های اماده نمی توانست پاسخگوی همه نیازهای شرکت ها و سازمان ها باشد و برای همین شرکت ها برای اینکه سایت های اختصاصی خود را داشته باشند ناچارند هزینه بیشتری پرداخت کنند تا تمامی امکانات مد نظرشان را داشته باشند.

برنامه نویسان باید با توجه به نیازهای شرکت یا سازمان زبان برنامه نویسی را مشخص کنند. زبان برنامه نویسی یکی از ملاک های اصلی برای انتخاب پروزه است.

برای مثال فرض کنید شما یک سایت نیاز دارید که در آن از هوش مصنوعی استفاده کنید. همه زبان های برنامه نویسی از سیستم هوش مصنوعی پشتیبانی نمی کند.

در سایت های کدنویسی می توان خدمات سایت را سفارشی سازی کرد و به دلخواه کارفرما درآورد و این یکی از بزرگترین مزیت های سایت های کدنویسی شده است.

با توضیحاتی که در بالا گفته شد مطمعنا می توانید یک انتخاب مناسب با توجه به نیازهایی که برای سایت خود می خواهید داشته باشید.

بهتر است بحث طراحی سایت را در همینجا به پایان برسانیم و به مهمترین قسمت سایت که همان مشتری است برسیم. این موضوع را می توان در قالب سئو پیاده سازی کرد.

سئو چیت؟

مطمعنا جواب این سوال را می دانید چون به دنبال رونق کسب و کار خود در موتورهای جستجو هستید.

سئو به معنی بهینه سازی سایت است. در واقع تمرین و ممارست در جهت افزایش ترافیک هدفمند  در موتورهای جستجو است.Search Engine Optimization (SEO)

به کلیه فعالیت هایی که در بخش داخلی و خارجی سئو برای قرار گرفتن وب سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل انجام می شود، خدمات سئو سایت گفته می شود.تیم وب داران در ۳ مرحله وب سایت شما را در کلمه کلیدی هدف به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل می آورد و به شما در جذب مشتری واقعی از طریق وب سایتتان کمک می نماید

به طور کلی خدماتی که در پروزه سئو انجام می شود به سه دسته تقسیم می گردد:

۱-ایجاد محتواهای با کیفیت بسیار بالا

۲-بهینه سازی محتوا پیرامون کلمه کلیدی خاص

۳-ساخت بک لینک ها یا همان لینک های بازگشتی

در واقع شاید راحت بنظر بیاید ولی ما چیزی به اسم جریمه شدن در موتورهای جستجو داریم که اگر هر کدام ازین مراحل به درستی و با علم انجام نشود امکان دارد سایت شما جریمه شود که جریمه می تواند شامل حذف سایت شما از نتایج جستجو باشد.

در پایان این مقاله قصد داریم شرکت وب داران  webdaran.comبا سالها تجربه و نمونه کارهای ممتاز را به شما معرفی کنیم. تیم وب داران با داشتن مشاوران تخصصی می توانند شما را راهنمایی کنند تا کسب و کار خود را رونق دهید و از صفر تا صد طراحی سایت و سئو را برای شما با شرایط ایده آل انجام دهند.

برای تماس با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۸۸۸۰۴۵۴۰ و یا ۰۲۱۸۸۲۷۸۷۴۵ تماس حاصل نمایید.

اگر قبلا به فکر اینترنتی کردن کسب و کار خود بوده اید حتما نام وب داران را شنیده اید. شما می توانید با یک تماس و بهره برداری از یک مشاوره رایگان ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید.

Share