سریع و آسان به دور دنیا سفر کنید

شما با پاسپورت دومینیکا می توانید به همراه خانواده بدون ویزا به ۱۴۵ کشور دنیا به راحتی سفر کنید بدون اینکه دردسر های همیشگی را تجربه کنید.

پاسپورت دومینیکا

قطعا برای هر کسی حتی شما اتفاق است که بخواهید به کشور دیگری برای تفریح و یا کار سفر کنید اما مشکلات و محدودیت های همیشگی سفر به کشور های خارجی  برای اخذ ویزا، مانع لذت بردن شما از سفر شود و یا حتی مانع ورود شما به کشور مورد نظر  شده باشد.

ممکن است سفر به دور دنیا بدون هیچ محدودیتی و در کم ترین زمان و فقط با خرید یک بلیت برای شما رویایی غیرممکن به نظر برسد اما… زود قضاوت نکنید. ما برای شما یک راه حل داریم که این رویا به آسانی جمع کردن چمدان و خرید یک بلیت تبدیل کند.

حال ممکن است بپرسید چه راه حلی؟

جواب قاطعانه ما برای رفع مشکلات شما پاسپورت دومینیکا میباشد.

شما با پاسپورت دومینیکا می توانید به همراه خانواده بدون ویزا به ۱۴۵ کشور دنیا به راحتی سفر کنید بدون اینکه دردسر های همیشگی را تجربه کنید. نکته جالب تر اینجاست که فقط کم تر ۶ ماه زمان برای داشتن پاسپورت دومینیکا و مزایای آن زمان نیاز دارید و مقرون به صرفه ترین پاسپورت نسبت مزایای پاسپورت های دیگر میباشد.

دومینیکا کجاست؟

در همین ابتدا باید اشاره کرد که دومینیکا را نباید با دومینیکن اشتباه گرفت. دومینیکا یک جزیره فوق العاده با منظره های رویایی در منطقه کارائیب و در ۲۰۰۰ کیلومتری فلوریدای آمریکا می باشد. جزیره ای که جنگل های سرسبز آن در کنار آبشار های متعدد و ساحل های طولانی اش آن را به گوشه ای از بهشت در این منطقه  تبدیل کرده. دومینیکا دارای مردمانی شاد و خون گرم می باشد و زبان رسمی آنجا انگلیسی است.

دارای حکومت مردم سالارانه و اقتصادی با ثبات و رو به رشد میباشد. کشاورزی مخصوصا نیشکر و توریسم و هتل داری و دانشکده های پزشکی آن زبانزد مردم دنیا هستند.

قدرت پاسپورت دومینیکا

شاید باور نکنید اما قدرت پاسپورت دومینیکا با قدرت پاسپورت انگلستان برابری می کند. در واقع شما با اخذ پاسپورت دومینیکا به نوعی پاسپورت انگلستان را دریافت کرده اید. قدرت پاسپورت دومینیکا در جهان در رده ۳۲ و بالاتر از پاسپورت کشورهایی چون ترکیه میباشد و با آن می توانید به ۱۴۵ کشور دنیا از جمله کشور های حوضه شینگن و اتحادیه اروپا به راحتی و بدون ویزا سفر کنید.

مزایای پاسپورت دومینیکا

۱.مهم ترین مزیت این پاسپورت قدرت فوق العاده آن و توانایی سفر به ۱۴۵ کشور دنیا بدون ویزا می باشد.

۲.دریافت پاسپورت در مدت بسیار کم. بعد از اقدام برای اخذ پاسپورت دومینیکا حداکثر بین ۴ تا ۶ ماه پاسپورت را دریافت خواهید کرد.

  1. شما این پاسپورت را حتی برای خانواده خود نیز می توانید اخذ کنید. فرزندان زیر ۳۰ سال و حتی والدین متقاضی نیز شامل پرونده خواهند بود که مزیت بسیار بزرگی است.

۴.بزرگ ترین کابوس و مشکل هر کس برای دریافت پاسپورت دوم مدرک زبان می باشد اما برای خبر خوش این میباشد می باشد که برای پاسپورت دومینیکا نیاز به مدرک زبان ندارید.

۵.مادام العمر بودن پاسپورت دومینیکا. شما بعد از اخذ پاسپورت دومینیکا برای خود و خانواده تا اخر عمر مالک و صاحب این پاسپورت خواهید بود و هر ۱۰ سال یک بار فقط باید آن را به صورت رایگان تمدید کنید.

۶.هزینه و قیمت بسیار پایین نسبت به برنامه های دیگر برای دریافت پاسپورت دوم .

۷.عدم نیاز به مدارک خاص در مقایسه با مدارک مورد نیاز برنامه های دیگر.

لیست کشور های مجاز سفر با پاسپورت دومینیکا

لیست کشور های مجاز با پاسپورت دومینیکا شامل ۱۴۵ کشور می شود که به مهم ترین آن ها اشاره خواهد شد.

انگلستان – آلمان – ایتالیا – اسپانیا – هلند – سوئد – سوئیس – یونان – چین – روسیه – کره جنوبی – ژاپن – برزیل – آرژانتین – شیلی – کلمبیا – مصر – ماداگاسکار و …

لازم به ذکر است که سال گذشته ظاهر فیزیکی پاسپورت های دومینیکا تغییر کرد و تعداد صفحات به ۵۰ صفحه افزایش یافت. برای دیدن دقیق عکس پاسپورت دومینیکا می توانید به وبسایت موسسه مهاجرتی گنجی مراجعه کنید.

موسسه مهاجرتی گنجی

حال که کاملا با پاسپورت دومینیکا آشنا شده اید و به فکر دریافت آن هستید، بهتر است کار را از این هم آسان کرده و تمامی کار های اخذ پاسپورت دومینیکا را به تیم مجرب موسسه مهاجرتی گنجی که از قدیمی ترین و با سابقه ترین موسسات در حوضه اخذ پاسپورت دومینیکا و مهاجرت می باشد بسپارید تا در کم ترین زمان صاحب شهروندی دومینیکا شوید و از مزایای آن برای خود و خانواده استفاده کنید. کارنامه درخشان موسسه مهاجرتی گنجی اعتبار این تیم را نشان می دهد و شما می توانید با اطمینان کامل تمامی کار های اخذ پاسپورت را به این موسسه بسپارید. همچنین برای گرفتن اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران موسسه مهاجرتی گنجی  مستقر در دفتر تهران و مونترال کانادا در ارتباط باشید.

Share