جمعه نارنجی ۳ سفرمارکت: حراج بلیط هواپیما، تور و اقامتگاه

شرکت در جمعه نارنجی ۳ خیلی آسان است. کافی است اپلیکیشن سفرمارکت را از روی صفحه ویژه دانلود اپ، دریافت و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

جمعه نارنجی ۳ بزرگترین حراج سفر و گردشگری، در روزهای ۸ تا ۱۰ بهمن در اپلیکیشن سفرمارکت، برگزار می‌شود. این برای سومین سال پیاپی است که جمعه نارنجی برگزار می‌شود. در جمعه نارنجی ۳، به مانند دوره‌های قبل، قرار است تعداد زیادی اقلام سفر مانند بلیط هواپیما، بلیط قطار، تور مسافرتی، هتل، اقامتگاه بومگردی و … با تخفیف‌ها و قیمت‌های استثنائی عرضه شود. امسال جمعه نارنجی ۳ در اپلیکیشن سفرمارکت برگزار می‌شود و تعداد و مقدار تخفیف‌ها، خیلی بیشتر از همیشه است. پس اگر قصد سفری مقرون به صرفه را دارید، از ۸ تا ۱۰ بهمن، چشم از گوشی خود برندارید.

در جمعه نارنجی ۳ چه تخفیف‌هایی وجود دارد؟

همه خدمات گردشگری که در جمعه نارنجی ۳ عرضه می‌شود دارای تخفیف است. از ۵ درصد تا ۹۸ درصد. همه خدمات و اقلام پرطرفدار سفر هم مشمول تخفیف‌ها می‌شوند. امکان خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، تورهای مسافرتی، هتل و اقامتگاه‌های مختلف. در بین همه تخفیف‌ها، بعضی از تخفیف‌ها خیلی بزرگ و چشمگیر هستند. مثلا تور استانبول ۲۹۹ هزار تومان، تور کیش ۴۹ هزار تومان، ۲ روز اقامت مشهد ۲۰ هزار تومان، ۲ روز اقامت شیراز ۱۸ هزار تومان! پس هر کسی با هر سلیقه‌ای برای سفر و گردشگری، می‌توانید با دست پر از جمعه نارنجی ۳ برود.

به جز خدمات گردشگری که سفرمارکت عرضه می‌کند، برندهای بزرگ دیگری نیز در کنار سفرمارکت قرار گرفته‌اند و مجموعه‌ای از تخفیف‌ها را در این جشنواره عرضه می‌شود.

برای شرکت در جمعه نارنجی ۳ چه باید کرد؟

شرکت در جمعه نارنجی ۳ خیلی آسان است. کافی است اپلیکیشن سفرمارکت را از روی صفحه ویژه دانلود اپ، دریافت و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس با ورود به آن، تبدیل به کاربر فعال سفرمارکت می‌شوید و می‌توانید در جمعه نارنجی ۳، به کمک اپلیکیشن سفرمارکت، با خرید سفرهای پرتخفیف و مقرون به صرفه، سفری فوق‌العاده را برای خودتان برنامه‌ریزی کنید. پس از همین حالا به این فکر کنید که دوست دارید برای سفر به کجا بروید.

چه کار کنیم که شانسمان برای خرید تخفیف‌های بزرگ جمعه نارنجی ۳ بیشتر شود؟

همه اقلام سفری که جمعه نارنجی ۳ وجود دارد با تخفیف است. اما بعضی از این تخفیف‌ها خیلی بزرگ هستند و به اصطلاح به «بمب» معروف است. مثلا تور استانبول ۲۹۹ هزار تومان یا ۲ روز اقامت شیراز ۱۸ هزار تومان! برای اینکه بتوانید بمب‌های جمعه نارنجی ۳ را به دست بیاورید، باید خیلی گوش به زنگ و آماده باشید. برای اینکه در جریان انفجار بمب‌ها باشید، علاوه بر اینکه پیوسته در اپ باید حضور داشته باشید، یک روش دیگر را هم باید در پیش بگیرید. سفرمارکت یک دقیقه زودتر، انفجار بمب‌ها را در صفحه اینستاگرام به نشانی @safarmarket با استوری یا پست خبررسانی می‌کند. برای اینکه راحت‌تر در جریان آن قرار بگیرید، صفحه اینستاگرام سفرمارکت را دنبال کنید و اعلان یا نوتیف آن را فعال کنید. کافی است پس از دنبال کردن این صفحه، دکمه زنگوله را در بالای صفحه بزنید تا استوری‌ها و پست‌های مربوط به بمب‌ها، با نوتیف به اطلاع شما برسد.

ضمنا برای اینکه شانستان باز هم بیشتر شود، به دوستان و اقوامی هم که معمولا با هم سفر می‌کنید خبر بدهید تا آنها هم با شرکت در جمعه نارنجی، به شکار تخفیف‌های بزرگ بپردازند تا با هم به سفر بروید و خوش بگذرانید.

جمعه نارنجی از کی آغاز شد؟

این سومین سال است که حراج سفر جمعه نارنجی توسط سفرمارکت برگزار می‌شود. در دو سال گذشته هم، جمعه نارنجی ۱ و ۲ در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۹ در ماه آذر و همزمان با بلک فرایدی برگزار شدند. جمعه نارنجی اولین باری بود که بلک فرایدی در صنعت گردشگری انجام شد و همین آن را تبدیل به اولین و تنهاترین نمونه بدل ساخت.

در جمعه نارنجی ۲ در مجموع ۱۳ هزار بمب شامل انواع مختلفی از تخفیف برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، تورهای مسافرتی با تخفیف‌های ویژه تا ۹۰ درصد تخفیف، اقامتگاه‌های بومگردی و ویلا و … بود. همچنین شماری از برندهای برتر ایرانی نیز در این جشنواره مشارکت داشتند و کدهای تخفیف و خدمات ویژه خود با تخفیف‌های استثنائی را عرضه کردند. اکنون در بهمن سال ۱۴۰۰، جمعه نارنجی ۳ در ابعادی بسیار بزرگتر برگزار می‌شود و خود تحولی در بازار سفر در روزهای نزدیک به نوروز به شمار خواهد رفت.

سفرمارکت و خدمات جامع سفر و گردشگری

سفرمارکت برگزارکننده جمعه نارنجی ۳، بازار مجازی خدمات سفر و گردشگری است. در سفرمارکت، تامین‌کنندگان و عرضه‌کنندگان خدمات سفر و گردشگری مانند آژانس‌های مسافرتی و دفترهای گردشگری، سایت‌های فروش بلیط هواپیما و … و بقیه عرضه‌کنندگان خدمات سفر، خدمات مختلف و متنوع خود مثل بلیط هواپیما، بلیط قطار، هتل، اقامتگاه‌های بومگردی، ویلا و … را در فضایی رقابتی و پویا، به نمایش می‌گذارند.

کاربران می‌توانند با جستجویی ساده، قیمت همه عرضه‌کنندگان را یکجا و به صورت مقایسه‌ای ببینند و بهترین گزینه را انتخاب کنند. مثلا اگر شما بخواهید بلیط هواپیما کیش را خریداری کنید، قیمت آژانس‌های مختلف برای پروازهای مختلف به کیش در هر تاریخی که مد نظر شماست را به صورت مقایسه‌ای نمایش می‌دهد. در نتیجه به آسانی می‌توانید بهترین و ارزانترین قیمت خدماتی که مد نظرتان است را خریداری کنید.

همچنین سفرمارکت یک بلاگ یا مجله گردشگری دارد که در آن اطلاعات جامعی درباره مقاصد گردشگری، راهنمای سفر به شهرهای گوناگون و برنامه‌های سفر پیشنهادی چند روزه را ارائه می‌دهد. این اطلاعات به بهبود کیفیت سفر گردشگران ایرانی کمک زیادی می‌کند.

Share