در دیدار با مسئولین گیلان؛

سجادی: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است

وزیر ورزش و جوانان گفت: بسیاری از پروژه های نیمه تمام مربوط به ۵ تا ۳۵ سال گذشته هستند و اتمام این پروژه‌ها یکی از دغدغه های ما و اولویت های کاریمان است که خوشبختانه در یکسال گذشته تعداد پروژه‌های نیمه تمام از ۶ هزارتا به ۵ هزار و ۲۰۰ رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدحمید سجادی در چهلمین سفر استانی خودبه استان گیلان و در دیدار با مسئولین این استان اظهار داشت: ماده ۸۸ یکی از ناقص‌ترین شرایط واگذاری است که براساس آن مجموعه به صورت یکساله به بهره‌بردار سپرده می‌شود و قرار سالیانه تمدید میشود و در آخر مجموعه را کاملا فرسوده تحویل می‌دهند.

وی افزود: در مقابل آن ماده ۲۷ قرار دارد که شرایط بسیار خوبی چون سنوات و ثبت دقیق شرایط اماکن ورزشی در زمان تحویل به بهره بردار دارد و بر اساس این ماده بهره بردار موظف است پروژه را همان گونه که تحویل گرفته است، تحویل دهد که خوشبختانه این ماده مورد استقبال مدیران کل قرار گرفته است.

 سجادی در ادامه گفت: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام مربوط به ۵ تا ۳۵ سال گذشته هستند و اتمام این پروژه‌ها یکی از دغدغه‌های ما و اولویت‌های کاریمان است که خوشبختانه در یکسال گذشته تعداد پروژه‌های نیمه تمام از ۶ هزار تا به ۵ هزار و ۲۰۰ رسیده است که روز گذشته ۲۴۲ پروژه ورزشی نیز افتتاح شد و حدود ۱۷۰ پروژه دیگر نیز در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به دیدار با وزیر ورزش و جوانان آذربایجان در مسابقات کشورهای اسلامی اظهار داشت: در این دیدار توسعه و همکاری‌های ورزش منطقه‌ای و مرزی در دستور کار قرار گرفت که در راستای این تفاهم نامه به دنبال توسعه ورزش‌های آبی و ساحلی، همگانی، کشتی‌های بومی و محلی و تفریحات سالم هستیم که نیازمند همکاری ادارات کل ورزش و جوانان مناطق گردشگری و ساحلی است.

Share