وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری تالش؛

تکمیل ورزشگاه پوریای ولی کمک بزرگی به منطقه می‌کند | سفر رئیس جمهور خیر و برکت برای تالش دارد

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان تالش در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: سفر ریاست محترم جمهور برای منطقه تالش خیر و برکاتی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  سید حمید سجادی در جلسه شورای اداری شهرستان تالش اظهار داشت: به دلیل گردشگرپذیر بودن این شهرستان و میزان بالای عبور و مرور از این مسیر، کنارگذر تالش یکی از موارد ضروری برای روان‌سازی تردد در این شهرستان است.

وزیر ورزش و جوانان در زمینه تکمیل پروژه ورزشگاه پوریای ولی افزود: این ورزشگاه یکی از اهداف ارزشمند ما است و ان‌شاءالله با تکمیل این ورزشگاه به سرانه ورزشی استان افزوده می‌شود.

وی گفت: به طور متوسط در کشور در حدود ۷۵/. سرانه ورزشی داریم که باید این سرانه افزایش یابد.

وی با اشاره به محبوبیت تیم‌های فوتبال در استان گیلان گفت: تیم فوتبال چوکای تالش نیز در این منطقه محبوب است و تکمیل ورزشگاه پوریای ولی کمک بزرگی برای بحث فوتبال منطقه است.

سجادی در زمینه احداث کارخانه کمپوست اذعان داشت: این خواسته مردم تالش در شورای اداری امروز در استانداری گیلان با حضور ریاست جمهوری گزارش داده خواهد شد.

نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان تالش ادامه داد: امیدوارم سفرهای استانی ریاست جمهور موجب خیر و برکت برای مردم استان‌ها شود و باعث مودت و همدلی بین مردم و مسوولین شود.

Share