با مصوبه مجمع باشگاه؛

پژمان نوری در سمت مدیر عاملی ملوان بندرانزلی ابقا شد

با مصوبه مجمع باشگاه ملوان بندرانزلی با توجه به گزارشات ارائه شده، پژمان نوری به عنوان مدیرعامل این باشگاه در سمتش ابقا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه مجمع عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی به ریاست احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات باشگاه ملوان برگزار گردید و پس از ارائه عملکرد سالانه باشگاه ملوان به اعضای مجمع، حاضرین با ابراز رضایت از شرایط باشگاه در فصل گذشته، به اتفاق آرا خواهان ادامه ی فعالیت پژمان نوری به عنوان مدیرعامل شدند.

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی در پایان این نشست گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده در در این جلسه ضمن قدردانی از کادر مدیریتی به ویژه آقای پژمان نوری به عنوان مدیر عامل و آقای مهندس پور رشید به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه ملوان بندرانزلی، همه اعضای مجمع با ابراز رضایت از شرایط باشگاه در فصل گذشته، به اتفاق آرا خواهان ادامه فعالیت پژمان نوری به عنوان مدیرعامل شدند.

احمد دنیامالی افزود: ضمن تشکر از مجموعه کادر فنی تیم بزرگسالان باشگاه ملوان بندرانزلی که با تمام توان خود تلاش کردند، قدردانی ویژه داریم از تیم های پایه باشگاه ملوان بندرانزلی که با شرایط خاص خود توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند و در سطح ملی موفقیت بدست آورند و همچنین در حوزه مالی نیز عملکرد مدیریتی خوب باشگاه و اعضای هیات مدیره منجر به پرداخت بخش عمده بدهی که از سنوات گذشته باقی مانده بود شد.

وی با اشاره به تدوین برنامه های لازم برای فصل پیش رو گفت: در این نشست نقاط ضعف و قدرت باشگاه در همه ابعاد بررسی و با مشارکت اعضای مجمع برای حضور بهتر باشگاه ملوان در فصل پیش رو برنامه ریزی های لازم بعمل آمد.

گفتنی است پژمان نوری به علت گذراندن دوران نقاهت بیماری کرونا در این جلسه حضور نداشت.

Share