طرح مشکلات از شما؛ پیگیری آن با ما

شرط تبدیل وضعیت راننده‌های شرکتی آموزش و پرورش گیلان چیست؟!

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در صورت تصویب کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان گیلان مسیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هموار خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیروهای شرکتی آموزش و پرورش و تبدیل وضعیت آنها یکی از مشکلات و بحث های همیشگی این وزارتخانه است.

یکی از مخاطبان دیارمیرزا برای ما نوشته بود:

« ما چند ساله بصورت شرکتی در آموزش و پرورش مشغول کار هستیم. یک ساله دولت وعده میدن که گه قراره تبدیل وضعیت کنن ولی خبری نشده هنوز‌. اخرین خبرم تا شهریور بود که بازم لایحه انجام نشد و ما بلاتکلیف هستیم. ۳ ماهه هیچ حقوقی دریافت نکردیم. لطف کنید از طرف رانندگان تمام شهرستانهای استان درج بشه. ما حتی با ماشین شخصی کار میکنیم و تمام خرج ماشین و بنزین پای خودمان است».

در همین راستا علی حسین زاده، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۳۰ نفر نیروی راننده شرکتی زیر مجموعه آموزش و پرورش استان گیلان هستند، گفت: شرکتی که در مناقصه آموزش و پرورش موفق می شود این راننده های شرکتی را بکار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های راننده‌های شرکتی زیر نظر شرکت برنده شده در مناقصه است، اظهار داشت: تمامی پرداخت حقوق های این راننده ها توسط شرکت مدنظر صورت می‌گیرد.

همچنین ادامه داد: تمامی این راننده ها شرکتی بوده و هیچکدام آنها قراردادی نیستند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در خصوص تبدیل وضعیت این راننده‌های شرکتی نیز گفت: در گذشته طرح مهرآفرین وجود داشت که طی آن خدماتی‌ها تبدیل وضعیت و رسمی شدند و حتی برخی از آنها تدریس نیز می‌کنند اما برای تبدیل وضعیت کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان گیلان تشکیل جلسه داده و درباره آن نظر می‌دهد.

وی گفت: در صورت تصویب کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان گیلان مسیر تبدیل وضعیت این عزیزان هموار خواهد شد.

حسین زاده در پایان با بیان اینکه دولت در پی کوچک سازی است، گفت: فعلا تبدیل وضعیت این نیروها امکان پذیر نیست.

Share