آمدن به اینجا و باختن سخت بود

دیوید تیلور پس از شکست حسن یزدانی چه گفت؛ به یک دلیل جادوگرم!

دیوید تیلور با اعتراف به اینکه به فکر بازنشستگی بوده است از خود به عنوان کشتی گیر جادوگر یاد کرد و حسن یزدانی را دلیل پیشرفت خود دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل ایسنا، دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی بعد از برتری برابر حسن یزدانی در فینال رقابت های جهانی بلگراد گفت: این اولین باری بود که با عزم فوق العاده سخت برابر یزدانی قرار گرفتم و آن را دنبال کردم. یزدانی آن آتش و انگیزه را در من ایجاد کرد تا ادامه دهم. او سد راه من برای طلای المپیک پاریس است.

این چهارمین برد تیلور برابر یزدانی است. تیلور در المپیک نیز توانست ۴ بر ۳ حریف خود را شکست دهد ولی سال قبل در نروژ حسن یزدانی ۶ بر ۲ به برتری رسید و قهرمان شد.

تیلور در ادامه گفت: آمدن به اینجا و باختن سخت بود.

تیلور عنوان کرد بعضی مواقع فکر بازنشستگی را در سر داشت ولی به خاطر حمایت هایی که از خانواده و اطرافیان خود داشت تصمیم به ادامه گرفت.

او در بخش دیگری گفت: به شما می گویم چرا امسال برای من سال سخت بود. بارها به بازنشستگی فکر کردم. نمی دانستم باید ادامه دهم یا خیر چون به اوج رسیده بودم. از بچگی رویای قهرمانی در المپیک را داشتم که به آن رسیدم. اگر ۸ هفته بعد از المپیک به جهانی نروژ نمی رفتم دیگر حرفه من تمام شده بود.

تیلور درباره رقابت با حسن یزدانی گفت: رقابت ما به یک دلیل حساس ترین رقابت کشتی جهان است و آن هم اینکه هر دوی ما هر چه در توان داریم روی تشک می گذاریم. برای همین اینجا هستیم. باید یک کم نمایش داشته باشید. من به یک دلیل مرد جادوگر هستم چون توانستم امروز اول شوم و این حس خوبی است. از هر دوی ما در آینده به عنوان دو کشتی گیر بزرگ یاد خواهد شد. او باعث پیشرفت من شده است و به همین خاطر از یزدانی تشکر می کنم.

او در پایان درباره اینکه چه صحبتی با حسن یزدانی دارد، گفت: ببین تو بهتر خواهی شد. من هم بهتر خواهم شد و دوباره سال بعد با هم روبرو می شویم و امیدوارم یک نبرد تماشایی دیگر برای هواداران ایجاد کنیم. به هواداران و کتاب های رکورد چیزهای زیادی نشان می دهیم. می دانم تو هم تمام تلاش خود را خواهی کرد پس بریم به استقبال سال بعد.

Share