سرهنگ محمود حافظی اعلام کرد:

دستگیری عامل عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان پورسینا

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری عامل عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان پورسینا خبر داد و تصریح کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری عامل عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان پورسینا خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را از اولویت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان پورسینای رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پلیس با حضور در محل مورد نظر مشاهده کرد فردی در حال عربده‌کشی و توهین به عوامل بیمارستان و برهم زدن نظم و آسایش این مکان است، افزود: این فرد پس از دعوت به آرامش از جانب پلیس ضمن پرخاشگری و تهدید ماموران انتظامی و اورژانس برای مردم ایجاد رعب و وحشت کرد.

این مقام انتظامی از دستگیری متهم مورد نظر با اقدامات پلیسی صورت گرفته خبر داد و تصریح کرد: متهم ۲۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حافظی در پایان با تاکید بر اینکه اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

Share