فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد:

دستگیری عامل درگیری و تیراندازی در رضوانشهر | در این نزاع یک نفر مجروح شد

سرهنگ سید خلیل صفوی، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری عامل درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری عامل درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح شد.

سرهنگ سید خلیل صفوی با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس آرامش برای مردم همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیندازد.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری و تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهرستان رضوانشهر، ماموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر بیان داشت: با حضور پلیس در محل مورد نظر و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فردی سابقه‌دار به علت اختلافات ملکی با همسایه خود درگیر و به وسیله اسلحه شکاری غیرمجاز او را مجروح کرده و متواری شده است.

این مقام انتظامی از انتقال فرد مجروح به بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته متهم این پرونده شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ صفوی با اشاره به اینکه متهم ۴۱ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و روانه زندان شد افزود: حال عمومی فرد مجروح مساعد گزارش شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

Share