فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد:

دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش در رضوانشهر | متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند

سرهنگ سید خلیل صفوی، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم عمومی در این شهرستان خبر داد و افزود: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم عمومی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید خلیل صفوی اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع و قدرت نمایی در یکی از روستاهای اطراف خوشابر با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله شناسایی برهم زنندگان نظم عمومی در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر بیان داشت: با حضور ماموران در صحنه و مشارکت شهروندان، ۴ متهم که از اراذل و اوباش سابقه دار هستند به جرم اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هر گونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

Share