فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

دستگیری ۴ نفر از عاملان نزاع و درگیری در آستانه‌اشرفیه | متهمان روانه زندان شدند

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۴ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۴ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور با اشاره به اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی از اولویت‌های مجموعه است اظهار داشت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و با حضور در این مکان و مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۴ نفر از عاملان این نزاع را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی علت درگیری را مشاجره لفظی عنوان کرد و با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که در بعضی از مواقع جبران‌ناپذیر است.

Share