مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج؛

جمهوری اسلامی یک قدرت برتر جهانی است | برای رسیدن به عزت و سربلندی باید سختی‌ها را تحمل کرد

تویسرکانی با اشاره به قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عصر امروز تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت برتر جهانی است و این جز به واسطه آثار حاکمیت قرآن در انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در آیین قرائت دعای ندبه در مصلی شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به اهمیت مهدویت در زندگی بشر بیان کرد: هنگام ظهور حجت (عج)، تمامی ارزش‌های قرآن عیان شده و در عصر ظهور باید مهدوی زندگی کرده و آماده آمدن صاحب الزمان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی با اشاره به فرمایش قرآن در خصوص دشمن‌شناسی و بصیرت بیان کرد: خداوند در قرآن کریم بارها در خصوص درست انتخاب کردن بندگان خود را راهنمایی کردند و آثار حاکمیت قرآن در زندگی بشر در بُعد فردی «شادی و آرامش» و در بُعد اجتماعی «عدالت، قدرت، امنیت و معنویت» است.

تویسرکانی با اشاره به قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عصر امروز تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت برتر جهانی است و این جز به واسطه آثار حاکمیت قرآن در انقلاب اسلامی نیست و برای رسیدن به عزت و سربلندی باید سختی‌ها را تحمل کرد.

وی ترس، اضطراب، فساد، ظلم، نا امنی، شرک، فسق، فجور، گناه و بی‌بند و باری را از آثار مهجوریت قرآن دانست و اظهار کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب یعنی مادامی که بهره‌مندی امت اسلامی از قرآن، تنها قرائت و تجوید، حفظ و احیانا مراجعه به ترجمه و تفسیر دیگران باشد، به یقین در مقابل تهاجم فرهنگی و فرهنگ بنیان کن کفر جهانی و استکبار بین‌المللی، مصونیت ندارد و ابزار دست بازیگران سیاسی فرهنگی خواهد بود، تنها راه نجات از این خودباختگی و بی‌هویتی، راهیابی مستقیم به سوی فهم آیات هدایتگر قرآن و گرفتن معارف انسان‌ساز آن به طور مستقیم از خود قرآن است.

تویسرکانی با اشاره به آیه‌های قرآن در خصوص منافقین تصریح کرد: با مهجوریت قرآن امام حسین (ع) به شهادت رسیدند و باید با آگاهی و بصیرت دشمن و منافقان زمانه خود را بشناسیم.

وی قرآن و عترت و ولایت را نقشه راه زندگی مومنان دانست و بیان کرد: دشمن با نفوذ، خیانت، شایعه، تهمت، توطئه و جنایت سعی در نابودی این الگو دارد و علی رغم همه دشمنی ها، جریان توحید، حق، حقیقت و ایمان روز به روز قوی‌تر می‌شود.

وی نهادینه کردن فرهنگ، اندیشه، قرائت، تلاوت و تفسیر قرآن را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: سیستم بر گرفته از قرآن باید جایگزین سیستم لیبرالیسم شود، امروز اقتصاد و فرهنگ ما قرآنی نیست و البته بُعد دفاعی و امنیتی ما تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب قرآنی طراحی شده است.

گفتنی است این آیین با حضور اقشار مختلف مردم به صورت زنده از شبکه یک سیمای رسانه ملی پخش شد.

Share