همزمان با هفته دولت؛

تکمیل مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی لاهیجان

وجود زیرساخت های قوی و به روز در سطح شهرک ها می تواند عاملی اثربخش در جذب سرمایه گذاران جدید صنعتی در استان و افزایش درآمد سرانه و اشتغال پایدار برای استان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حاشیه افتتاحیه‌های هفته دولت، مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی لاهیجان با حضور مهندس اسحاقی معاون استاندار گیلان، محبوبی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به بهره برداری رسید.

مهدی محبوبی حسن کیاده در این مراسم ضمن بزرگداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: این پروژه با ظرفیت ۲۳۰متر مکعب در روز و بازسازی مدول اول به ظرفیت ۸۰متر مکعب با اعتبار ۱۳میلیارد تومان به بهره بردرای رسید.

وی افزود: پیمانکار این پروژه شرکت پادیا سازان پیشتاز است. دستگاه نظارتی پروژه مذکور معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، در ادامه بهتکمیل زیرسازی و اسفالت شهرک صنعتی آستارا اشاره کرد و گفت: بهره برداری آسفالت شهرک صنعتی آستارا به مساحت ۸ هزار مترمربع با هزینه کرد ۳میلیارد تومان از جمله پروژه‌های آماده جهت بهره برداری در هفته دولت امسال بود که به بهره بردرای رسید.

وی تصریح کرد: وجود زیرساخت‌های قوی و به روز در سطح شهرک‌ها می‌تواند عاملی اثربخش در جذب سرمایه گذاران جدید صنعتی در استان و افزایش درآمد سرانه و اشتغال پایدار برای استان باشد.

محبوبی در پایان به‌عدم توازن سرمایه‌گذاری در بخش صنعت اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های استان گیلان، منجر به جلوگیری از مهاجرت قشر تحصیلکرده و جویای کار به مرکز استان خواهد شد، لذا با جلوگیری از مهاجرت و مدیریت آن تلاش کردیم زیر ساخت‌های لازم را برای شهرک‌های صنعتی استان و استقرار صنایع کوچک و متوسط فراهم نموده تا توازن سرمایه‌گذاری در بخش صنعت را حفظ کنیم

Share