رییس کل دادگستری گیلان خبر داد؛

ترخیص خودروهای توقیف شده در پارکینگ های استان به راحت ترین شیوه

رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مسئولان راهور استان از پارگینگ خودرو و موتورسیکلت های توقیف شده پلیس راهور در شهرستان بندر انزلی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مسئولان راهور استان از پارگینگ خودرو و موتورسیکلت‌های توقیف شده پلیس راهور در شهرستان بندر انزلی بازدید کرد.

سید رحمن سید زاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه خودرو و موتورسیکلت‌های زیادی در پارکینگ‌های پلیس راهور در کل استان وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند اظهار داشت: برخی از این خودرو‌ها از سال ۹۴ در پارکینگ‌ها بوده و مالکان جهت دریافت آن تاکنون مراجعه نکرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: رئیس کل دادگستری استان در خصوص ترخیص به راحت‌ترین شیوه برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم به دادستان‌ها دستور داد با حضور میدانی و همراهی پلیس راهور استان نسبت به ترخیص بدون ایجاد موانع و تعیین تکلیف جهت استرداد به مالکین در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

سید زاده در پایان خاطر نشان کرد: افراد در سراسر استان می‌تواند با ارائه مدارک شناسایی و با پرداخت تنها بخش کوچکی از هزینه پارکینگ جهت دریافت خودرو و یا موتور سیکلت خود به پارکینگ‌ها مراجعه کنند.

Share