فرماندار املش خبر داد:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل کیازنیک املش | افتتاح پل تا دهه فجر سال جاری

فرماندار املش با اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل کیازنیک املش تخصیص یافته است، گفت:  پل کیازنیک املش دو شهرستان املش و لنگرود را با هم متصل می‌کند و راه ارتباطی ساکنان مناطق ییلاقی املش از مسیر خصیل دشت است.

کیازنیک

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مختار رضایی، فرماندار املش با اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل کیازنیک املش تخصیص یافته است، گفت: پل کیازنیک املش دو شهرستان املش و لنگرود را با هم متصل می‌کند و راه ارتباطی ساکنان مناطق ییلاقی املش از مسیر خصیل دشت است که بر اثر سیلاب اوایل مهرماه ۹۷ به کلی تخریب شد.

وی افزود: پروژه احداث پل جدید، با اعتباری معادل ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از سال ۹۸ شروع شد که تاکنون با ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار، ۶۳ درصد پیشرفت کار دارد و برای تکمیل آن از محل سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان املش همچنین در پایان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود پل کیازنیک املش تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است پل در حال احداث کیازنیک املش ۸۱ متر طول، ۱۵ و نیم متر عرض و یک و نیم متر از هرطرف پیاده رو به اضافه ۴۰ سانتی متر هم برای نصب تجهیزات تامین روشنایی دارد.

Share