فرماندار املش خبر داد:

برقدار شدن اهالی روستای گودی گوابر املش با نصب پنل خورشیدی

رنجبر گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش و فرمانداری شهرستان املش و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و پانصد هزار ریال از اعتبارات دولتی محل کمیته برنامه ریزی شهرستان، ۱۲ دستگاه پنل خورشیدی برای تامین برق ۳ کیلووات به ازای هر واحد مسکونی در این روستا نصب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور فرماندار شهرستان املش و با راه اندازی پنل خورشیدی در روستای گودی گوابر املش، اهالی این روستا از نعمت برق بهره‌مند شدند.

محمد رنجبر، فرماندار املش گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش و فرمانداری شهرستان املش و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و پانصد هزار ریال از اعتبارات دولتی محل کمیته برنامه ریزی شهرستان، ۱۲ دستگاه پنل خورشیدی برای تامین برق ۳ کیلووات به ازای هر واحد مسکونی در این روستا نصب شد.

وی با اشاره به اینکه با نصب این پنل‌ها ۱۲ خانوار در این روستا پس از سال‌ها از نعمت برق برخوردار شدند، تصریح کرد: این سیستم قادر به تامین روشنایی و تغذیه یک دستگاه یخچال کوچک، تغذیه یک دستگاه تلویزیون و شارژ موبایل خواهد بود.

گفتنی است روستای گودی گوابر از روستاهای بخش مرکزی املش است که شغل اصلی مردم این روستا دامداری و کشاورزی می‌باشد که پس از سال‌ها از نعمت برق برخوردار شدند.

Share