با کاربرد دبه ترشی پلاستیکی بیشتر آشنا شوید

برخی از دبه های و ظروف شفاف دارای دربی فرمانی شکل هستند که این نوع از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در نگهداری ترشی، خیار شور و زیتون بسیار مناسب باشد از این رو بسیاری از تولید کننده های مشغول در این حرفه از این مدلها استفاده می کنند.

یکی از محصولات پلاستیکی پر مصرف در خانه ها و کارخانه ها دبه ترشی می باشد که نسبت به دیگر محصولات پلاستیکی از قیمت خرید و فروش پایین تری برخوردار است. این نوع محصولات را می توان از تمامی پلاستیک فروشیها خریداری کرد و تقریبا همه این محصولات از استحکام بالایی برخوردار هستند. در بسیاری از خانه ها از این گونه دبه ها برای تهیه ترشی و رب انار استفاده می شود و امروزه همین دبه ها برای مصارف کارخانه ای و محصولاتشان استفاده می شود. مجموعه آراد برندینگ تولید کننده ما توانسته است انواع دبه ها را در اندازه های گوناگون در بهترین کیفیت در اختیار افراد قرار دهد.

جالب است به این نکته توجه داشته باشید که این مدل از دبه های پلاستیکی دارای رنگ شفاف تلقی و مات می باشد که هر فردی بسته به سلیقه و نیازی که دارد می تواند این نوع را تهیه کند.

بسیاری از تولید کننده های خیار شور صنعتی برای این که بتوانند به صورت گسترده تولید داشته باشند از این مدل دبه ها در سایزهای بزرگ استفاده می کنند.

نوعی از دبه ها که به صورت صد لیتری هستند و به صورت بشکه های بزرگ در با جنسی مرغوب می باشند برای مصارف کارخانه های صنعتی می باشد که از آن استفاده های متنوعی را دارند.

قیمت دبه ترشی

برای اینکه بتوانید ارزان ترین قیمت دبه ترشی پلاستیکی از جمله دبه ترشی انبه را برای خرید به دست اورید، بهترین روش مراجعه به مراکز فروش مستقیم محصولات می باشد.

وزن این محصولات به ضخامت ان بستگی دارد و هرچقدر ضخامت بالا باشد وزن دبه نیز بالاتر می رود و این ضخامت به مقاومت آن هم مرتبط می باشد.

این محصولات در مدلهای مختلف تولید می شوند که از این مدلها می توان به دسته دار، مندرج، شیردار و کتابی اشاره کرد.

بعضی از تولیدات دارای دسته های فلزی بوده که قابل جدا شدن بوده و بعضی از مدلها نیز دارای دسته های متصل بوده که از جنس پلاستیک می باشند.

تولیدات کوچک این محصولات به میزان یک لیتری، دو لیتری الی پنج لیتری بوده و سایزهای بزرگ آن تا ۲۰ لیتری نیز موجود می باشد.

در ساخت دبه های کوچک از مواد اولیه کمتری استفاده می شود و به همین علت دارای مقاومت کمتری هستند و این هم به دلیل حجم کمی است که دارند.

این گونه از دبه ها که دارای قیمت کمتری هستند در مصارف خانگی بیشتر استفاده می شوند که مناسب پر کردن آب و مایعات نیز می باشد.

از دبه های کوچک در مصارف صنعتی و مواد غذایی نیز استفاده می شوند که برای بسته بندی حبوبات و ماست و شیر استفاده می شوند.

دبه ترشی پلاستیکی

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که، این مدل از دبه ترشی پلاستیکی می باشد از متریال درجه یک کمتری در آن استفاده شده است که سبب شده لایه تشکیل دهنده آن به صورت نازکی باشد و در عین حال وزن سبکی را داشته باشد.

این مدل از محصولات در اندازه های ۱ تا ۵ لیتری در حال تولید است که در می توان از انواع آنها استفاده داشت. البته بهتر است بدانید که این دبه ها تنها برای ترشی استفاده نداشته و می توان برای نگهداری ماست، شیر و دیگر مواد غذایی استفاده داشت. برخی از افراد برای نگهداری از رنگ و چسب از این مدلها تهیه و استفاده می کنند.

برخی از دبه های و ظروف شفاف دارای دربی فرمانی شکل هستند که این نوع از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در نگهداری ترشی، خیار شور و زیتون بسیار مناسب باشد از این رو بسیاری از تولید کننده های مشغول در این حرفه از این مدلها استفاده می کنند.

نوعی از این دبه ها دارای سایز بزرگی هستند که به صورت ۱۰ لیتری می باشند و از دهانه کوچی برخورادر می باشند این نوع بهترین گزینه برای نگهداری انواع سرکه و رب می باشد که می تواند به خوبی از این مواد نگهداری کند.

امروزه یکی از پر مصرف ترین دبه هایی که بیشتر افراد از آن استفاوه می کنند نوع ۲۰ لیتری می باشد که گنجایش زیادی را در نگهداری ترشیها و مواد غذایی دیگر دارد و می تواند برای بسته بندی این محصولات در کارخانه ها بسیار مناسب باشد چرا می تواند حجم زیادی را در خودش جای دهد و فضای کمتری را بگیرد.

نوعی از دبه ها در سایزهای ۴۰ کلیوی هستند که بسیاری از افراد برای بسته بندی عسل و انواع مواد غذایی دیگر استفاده می کنند.

Share