پس از تغییر مالک باشگاه؛

اکبر میثاقیان در آستانه هدایت داماش گیلان | بهزاد داداش زاده رفتنی شد؟

کم‌تر از یک‌ماه تا آغاز رقابت‌های لیگ دسته دوم باقی مانده و بایستی منتظر ماند و دید داماش گیلان تحت هدایت کدام سرمربی لیگ را آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، داماش گیلان که بعد از احیای دوباره در این فصل توانست به عنوان یکی از سهمیه‌های صعود در لیگ دسته دوم حاضر شود، اکنون در حال مذاکره با اکبر میثاقیان برای هدایت این تیم است.

اکبر میثاقیان سرمربی ۶۹ ساله و باتجربه فوتبال ایران که آخرین حضورش در تیم ویستاتوربین تهران در لیگ دسته دوم بوده، اکنون در حال مذاکره با مسئولان داماش با مدیریت ناصر زحتمکش است. میثاقیان در مذاکراتی که داشته، تامین امکانات و حل مشکلات مالی را اولویت خود برای قبول این سمت قرار داده و باید دید این مربی که سابقه صعود با تیم‌های شموشک نوشهر، شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان و پدیده مشهد را در کارنامه دارد، در رشت و در صورت هدایت داماش چه عملکردی خواهد داشت.

  طبق شنیده‌های غیررسمی اکبر میثاقیان در یکی از هتل‌های رشت به همراه خریدار جدید باشگاه داماش گیلان دیده شده است و احتمالا سرمربی لاجوردی پوشان شهر باران در رقابت‌های لیگ دسته دوم خواهد بود.

 بعد از انصراف داریوش نصیری از تیمداری، ناصر زحمتکش عهده دار مالکیت باشگاه داماش شد.

گفتنی است، پیش از این، بهزاد داداش زاده با اشاره به برگزاری تمرینات داماش گیلان در دو نوبت صبح و عصر اظهار کرده بود: منتظر مذاکره با مدیریت باشگاه داماش گیلان و جمع‌بندی برای تعیین بودجه به‌منظور جذب و تمدید قرارداد نفراتمان هستیم.

 

Share