به منظور ارائه خدمات سریعتر صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پست گیلان با باشگاه ملوان بندرانزلی

تفاهم‌نامه همکاری فی مابین اداره کل پست استان گیلان و باشگاه ملوان بندرانزلی به منظور ارائه خدمات این شرکت به باشگاه فرهنگی، ورزشی ملوان بندرانزلی منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین هوشنگی، مدیرکل پست استان گیلان با اشاره به مفاد تفاهم‌نامه، گفت: اداره کل پست استان گیلان به منظور ارائه خدمات سریعتر به هواداران باشگاه ملوان در سرتاسر کشور این تفاهم‌نامه همکاری را منعقد کرده تا مرسولات پستی و اقلام فرهنگی باشگاه با سرعت به دست هواداران عزیز ملوان برسد.

هوشنگی افزود: اختصاص باجه اختصاصی مجازی پستی و افزایش همکاری‌های دو سویه به خصوص در بخش فروشگاهی باشگاه و توسعه تجارت الکترونیک از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی هم در نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری گفت: یکی از مهمترین اهداف تیم مدیریتی باشگاه ملوان بندرانزلی از ابتدای کار توجه به پیشکسوتان و احترام به مخاطبان و هواداران بوده و در این راستا به پیشنهاد اداره کل پست استان گیلان تفاهم‌نامه همکاری مشترک منعقد شد تا مرسولات پستی باشگاه به سرعت و با کیفیت لازم به دست هواداران در اقصا نقاط کشور برسد.

وی افزود: با مشارکت اداره کل پست استان گیلان معرفی خواهد شد و با بهره گیری از زیر ساخت‌های پست زمینه فروش آنلاین محصولات باشگاه با سرعت بیشتری افزایش می‌یابد.

Share