دو تساوی و یک شکست حاصل کار تیم‌های گیلانی در لیگ آزادگان؛

تساوی خانگی داماش و ملوان و شکست سنگین دیگری در کارنامه سپیدرود

از هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) سه تیم گیلانی داماش گیلان، ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت به مصاف حریفان خود رفتند که دو تساوی و یک شکست حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) سه تیم گیلانی داماش گیلان، ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت به مصاف حریفان خود رفتند که دو تساوی و یک شکست حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

تساوی داماش گیلان در رشت

دو تیم داماش گیلان و آلمینیوم اراک در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در انتها با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

ایمان صادقی، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، مهدی نظر محمد پناه، میثم میرپسندیده، میلاد صفایی، سعید طالبی، میعاد یزدانی و سعید باقرپسند در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

بازی ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز برنده نداشت

در بازی دیگر لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل ملوان را مهیار زحمتکش در دقیقه ۸۶ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شکست سنگین سپیدرود رشت در شیراز

همچنین سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان فجر سپاسی شیراز بود که این بازی در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان پایان رسید.

میلاد تولایی، محمود خمیسی، مهیار نوری، ساسان شیرمردی، هومن ربیع زاده، آرین فتوحی، محمد اسلامی، آرین نصیری، میثم فردوسی، محمد دادرسی و رضا عاشوری در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

گل‌های بازی را امیرحسین صدقی در دقیقه ۲۹، بابا محمدی در دقیقه ۵۲ و میلاد غریبی در دقیقه ۸۲ برای فجر به ثمر رساندند.

Share