حرفهای گیج‌کننده سخنگو بعد از جلسه فوری

اصولی: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بحثی درباره کی‌روش نکرده است!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای هیات رئیسه در جلسه امروز خود درباره حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران صحبت نکردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه”، در حالی که همه خبرنگاران منتظر پایان جلسه هیئت رئیسه و خروج سخنگوی فدراسیون بودند، احسان اصولی در میان خبرنگاران حضور یافت و در شرایطی که همه منتظر اظهارنظر قطعی او در مورد نیمکت تیم‌ملی بودند، بازهم او صحبتهایی را به زبان آورد که فضای تیم ملی را در موقعیت ابهام نگه داشت.

* جلسه هیئت رئیسه؟
این اولین جلسه هیئت رئیسه در دوره جدید بود که برگزار شد و عمده مباحث و صحبتها در این جلسه، بیشتر گزارش‌هایی بود که از بخش‌های مختلف فدراسیون ارائه شد؛ بخشهای مالی، اداری، تیمهای ملی و… که ارائه گزارش شد و گفتگو در این باره انجام شد و برخی امور که از قبل هم در دست پیگیری بود و نیاز به مصوبه هیئت رئیسه داشت، مصوبات هیئت رئیسه را اخذ کرد و جلسه به پایان رسید.

* صحبت در مورد کی‌روش؟
در مورد تیم‌های ملی گزارشاتی به دست آمد و درباره همه تیمهای ملی صحبت شد اما در این خصوص بحثی انجام نشد. چیزی که برای فدراسیون و هیئت رئیسه اهمیت دارد، این است که تمام تیمهای ملی در بهترین وضعیت ممکن در رقابت‌های پیش‌رو حضور پیدا کنند و قطعا حضور پررنگ و شاد‌کننده تیم بزرگسالان در رقابت‌های جام جهانی اهمیت ویژه دارد اما در این باره بحث نشد.

* دیروز گفتید اسکوچیچ سرمربی می‌ماند اما امروز…؟
سرمربی تیم آقای اسکوچیچ هستند و اصرار شما برای اینکه یک چیزی را تکرار کنیم را نمی‌دانم. هیئت رئیسه، حاشیه را به وجود نمی‌آورد و دوستان گمانه‌زنی می‌کنند و بعد مطالبه می‌کنند که این چه شد. من به عنوان سخنگوی فدراسیون، چیزی که اتفاق افتاده را ارائه می‌کنم و تحلیل نمی‌کنم.

* خروج زودهنگام میرشاد ماجدی؟
آقای ماجدی جلسه‌ای با ای اف سی یا فیفا به صورت وبینار داشتند و به این دلیل جلسه را ترک کردند و بالاخره فدراسیون فوتبال، بهترین شرایط و تصمیم را برای تمام تیم‌های ملی خواهد گرفت و امروز در این خصوص هیچ صحبت و تصمیمی انجام نشد.

* اسکوچیچ تا جام جهانی سرمربی خواهد ماند؟
ببینید، ببینید، ببینید؛ اجازه بدهید چیزی که اتفاق افتاده را به شما بگوییم. کمیته‌ها و کمیته‌فنی نقش مشورتی دارند و نظراتشان برای ما حائز اهمیت است و قطعا هر تصمیمی که در حوزه فنی باشد… یا حتی در حوزه استان‌‌ها تصمیمی که داشتیم، کمیته امور استان‌ها ورود کردند، در مورد وی ای آر هم کمیته داوران ارائه گزارش کرد. تصمیم‌گیرنده نهایی هیئت رئیسه هستند اما کمیته‌ها نقش تامین‌کننده نظرات مشورتی و کارشناسی دارند.

* صحبتهای راستینه نماینده مجلس و قرار بازداشت؟
من آمدم اینجا در مورد جلسه هیئت رئیسه صحبت کنم و مصوبات هیئت رئیسه را اعلام کنم.

* دیدار اسکوچیچ با تاج؟
ایشان خیلی‌های دیگر را ندیدند. سرمربی خیلی تیمهای ملی دیگر را ندیدند و نمی‌شود اینطور برداشت کرد. اجازه بدهید در یک فضای باثبات و همگرایانه فدراسیون کارهایش را انجام دهد و انشالله بتوانیم این رویداد را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

* آخرین فیفادی و دو بازی مهم با اروگوئه و سنگال؛ آیا این اردو در اختیار سرمربی جام جهانی خواهد بود؟
حرفهای شما را شنیدیم، توصیه کردید، خیلی ممنون. ما تمام مباحث و گزارش‌ها و… دوباره تکرار کنم حرفهایم را؟ ما در خصوص اساسنامه استان‌ها پیشنهادی بود که قرار شد کار کارشناسی کاملتری در موردش انجام شود. یک مصوبه در مورد پاداش تیم فوتسال داشتیم که باتوجه به جوانگرایی، این مصوبه تصویب شد. این جلسه بیشتر در مورد همه تیمهای ملی گفتگو شد و جلسه بعدی هفته آینده خواهد بود.

حالا باید همه منتظر هفته آینده و جلسه بعدی هیئت رئیسه باشند؛ هرچند که شاید تا آن موقع اخبار دقیق‌تری به بیرون درز کند.

Share