رئیس شورای شهر لاهیجان؛

اجرای پروژه مسیر پیاده و دوچرخه سواری حاشیه تالاب حاجی آباد به زودی آغاز می‌شود

بهمن کنعانی رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: شرایط لازم برای رونق گردشگری تالاب حاجی آباد فراهم شده است و اجرای پروژه مسیر پیاده و دوچرخه سواری حاشیه تالاب حاجی آباد به زودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهمن کنعانی در جلسه شورای شهر، پیشاپیش فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) را به همه شیعیان جهان بویژه ملت شریف ایران و همشهریان عزیزلاهیجانی تسلیت عرض نمودند.
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت و بزرگوارانی چون شهید رجایی و شهید باهنر، روز کارمند را به کلیه کارمندان و مدیران شهرستان لاهیجان به ویژه کارکنان زحمتکش شهرداری لاهیجان تبریک گفت.
وی با اشاره به خلاء قانونی در ارتباط با فعالیت شوراها در کشور، اظهار داشت: بعد از گذشت بیش از دو دهه از عمر شوراها، در ارتباط با فعالیت شوراها خلا قانونی وجود دارد و امیدواریم نمایندگان مجلس در ارتباط با افزایش اختیارات شوراها و نحوه اداره کرد شوراها قوانین مناسبی را وضع نمایند.
بهمن کنعانی توجه به حوزه گردشگری را در توسعه و پیشرفت شهر لاهیجان، حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: شرایط لازم برای رونق گردشگری تالاب حاجی آباد فراهم شده است و پروژه تالاب حاجی آباد به عنوان محور و قطب جدید توسعه شهری و گردشگری از اهم برنامه‌های مدیریت شهری در دور ششم شورای شهر است.
وی گفت: به زودی طرح اجرایی مسیر پیاده و دوچرخه سواری حاشیه تالاب حاجی آباد توسط شهرداری لاهیجان آغاز می‌شود و امیدواریم با اجرایی شدن کامل پروژه شهر از تک قطبی بودن خارج شود.

Share