رئیس شورای شهر لاهیجان مطرح کرد:

درخواست همکاری با شهرداری لاهیجان برای تحویل گرمخانه و اسکان کارتن خواب‌ها

رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به ایجاد گرمخانه توسط شهرداری لاهیجان، اظهار داشت: عده‌ای از شهروندان، از سرپناه که یکی از نیازهای اساسی و اولیه انسان است، محروم هستند و بنا به درخواست عموم شهروندان، شهرداری اقدام به ایجاد مکانی مناسب برای اسکان این افراد نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهمن کنعانی رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه شورای شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری، دولتمردان و همه زحمتکشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران اسلامی خصوصاٌ مردم عزیز لاهیجان تبریک گفت.

رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به ایجاد گرمخانه توسط شهرداری لاهیجان، اظهار داشت: عده‌ای از شهروندان، از سرپناه که یکی از نیازهای اساسی و اولیه انسان است، محروم هستند و بنا به درخواست عموم شهروندان، شهرداری اقدام به ایجاد مکانی مناسب برای اسکان این افراد کرد.

وی گفت: با وجود اینکه حدود یک ماه از ایجاد گرمخانه توسط شهرداری می‌گذرد اما نهادهای ذیربط تا کنون برای تحویل گرمخانه و اسکان کارتن خواب‌ها اقدامی نکردند و این افراد در این فصل سرد در کنار خیابان شب را به سر می‌کنند.

کنعانی با قدردانی از پیگیری مستمر امام جمعه لاهیجان در خصوص ایجاد گرمخانه، اظهار داشت: از فرماندار لاهیجان، مسئول بهزیستی و سازمانهای مردم نهاد میخواهیم در این رابطه وارد عمل شوند.

وی با اشاره به تابلوی منصوبه بر روی پل خشتی لاهیجان، اظهار کرد: مشخصاتی که بر روی تابلو راجع به رودخانه لاهیجان نوشته شده ایراد دارد و رودخانه موجود از قدیم به نام «لاجان رودخانه» شهرت داشته است. وی گفت: تابلوی مشخصات پل خشتی به لحاظ بصری زیبنده این اثر تاریخی نیست.

کنعانی با قدردانی از حضور خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان در لاهیجان و بازدید از جزیره و زحمات آهنگی رئیس دادگستری و انصاری دادستان لاهیجان در خصوص بازگشایی جزیره لاهیجان ابراز امیدواری نمود شهرداری بتواند با هماهنگی دستگاه قضا در کوتاه مدت این مکان تفریحی را برای انتفاع عموم آماده‌سازی نماید و ما شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع در این مجموعه زیبا باشیم.

Share