آرمان پوریاسری در جلسه شورای شهر؛

آقای شهردار به داد پرسنل شهرداری و شهر زیبای لاهیجان برسید

عضو شورای شهر لاهیجان تاکید کرد: تا به امروز عملکرد شهرداری بطوری بوده که شرمنده پرسنل زحمتکش شهرداری لاهیجان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرمان پوریاسری در جلسه شورای شهر لاهیجان گفت: دغدغه اصلی اعضای شورای شهر با توجه به درپیش بودن سال نو، پرداخت حقوق و اضافه کار پرسنل زحمتکش شهرداری است تا در ایام پایانی سال شرمنده خانواده خود نباشند.

وی افزود: تا به امروز عملکرد شهرداری بطوری بوده که شرمنده پرسنل زحمتکش شهرداری هستیم و اینجانب از پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری عذرخواهی میکنم.

عضو شورای شهر لاهیجان از شهردار این شهر خواست پرداخت حقوق و معوقات پرسنل را اولویت کار خود قرار دهد و با ابراز گلایه از چاله‌های سطح شهر، اظهار داشت: از زمان مدیریت شهردار جدید همچنان که طی چند ماه گذشته چندین بار هم به ایشان عرض کردم چاله‌های متعدد در سطح شهر موجب نارضایتی شهروندان شده است تا چه زمان مردم عزیز و شهروندان و رانندگان عزیز شاهد تاوان خسارت جانی و مالی با هزینه‌های میلیونی وسیله نقلیه خود باشند.

وی از شهرداری خواست تا نسبت به ترمیم آسفالت معابر و خیابانهای لاهیجان اقدام فوری داشته باشد و افزود: شهرداری از اعمال هرگونه برخورد سلیقه‌ای با پیمانکاران خودداری نماید و لیست پیمانکاران را به شورا جهت شفافیت ارائه شود.

پوریاسری گفت: متاسفانه از زمان مدیریت چندین ماهه آقای شهردار تا به امروز اخبار و شواهدی که از شهرداری به شورا میرسد ناخوشایند است. شهرداری با کسر بودجه بالای ۴۰میلیاردی تومان مواجه است البته تایکماه آینده یعنی تا پایان سال مبلغ دقیق از سوی شهرداری اعلام و به شهروندان عزیز اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

Share