محمدیاری در تذکر شفاهی:

کارگران سد شفارود ۶ ماه حقوق نگرفته‌اند | آقای محرابیان این مشکل صدای همه را درآورده

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس در تذکری از عدم پیشرفت سد شفارود و تأخیر در پرداخت حقوق کارگران این منطقه گلایه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب هیأت رئیسه مجلس گفت: سال گذشته آقایان خدابخشی و میرتاج‌الدینی از طرف کمیسیون عمران مجلس برای بازدید از سد شفارود به این منطقه آمدند و مقرر شد که این سد از رکود خارج شده و مطالبات کارگران پرداخت شود.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ماه گذشته معاونت آبفا از طرف وزیر تشریف آوردند و قول دادند که این مشکل حل و فصل شود.

وی همچنین افزود: مطابق اصل ۸۴ قانون اساسی مجلس هم در قبال مردم مسئولیت دارد، این کارگران حدود ۶ ماه است که حقوق نگرفته‌اند.

محمدیاری خطاب به وزیر نیرو تأکید کرد: آقای محرابیان شما به عنوان چهره انقلابی، مرد روزهای سخت هستید پس چرا زیرمجموعه شما به این موضوع توجه نمی‌کنند، این مشکلی است که صدای همه را درآورده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد: آقای نیکزاد به عنوان هیأت رئیسه به این موضوع ورود کنید و به داد کارگران برسید و وزیر را مکلف کنید تا در هفته آینده این مشکل را حل و فصل کنند.

Share