پتوی مسافرتی بهترین انتخاب برای یک سفر تابستانه روزهای گرم تابستان

برای خرید پتو و روتختی مسافرتی می توانید به فروشگاه اینترنتی کالای خواب بالیشما مراجعه کنید.

پتوی مسافرتی یکی از انواع پتو های سبک است که بیشتر برای مسافرت استفاده می شود. پتو در فصول مختلف سال استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین وسایل سفر پتو است. یکی از دلایلی که این نوع پتوها بیشتر از پتوهای معمولی در حال حرکت استفاده می شوند، سبک بودن و حمل آسان آنهاست. علاوه بر این، پتوهای مسافرتی فضای زیادی را اشغال نمی کنند. پتوی مسافرتی از الیاف مصنوعی ساخته شده و دارای کرک می باشد. پتوهای مسافرتی ارزان هستند و عمر مفید آنها زیاد نخواهد بود.

images_1660223687.jpg

این پتوها در کشورهایی مانند ترکیه، چین و ایتالیا تولید و وارد کشور می شوند. شستشوی پتوهای مسافرتی بسیار راحت تر از پتوهای معمولی است. پتوهای مسافرتی با توجه به نوع و شکل ظاهری خود به چند دسته تقسیم می شوند که شامل پتوهای ژله ای، نخی، مخملی و گل برجسته، پتوهای پشمی و … می شود که در ادامه این مقاله به شرح انواع این پتوها می پردازیم و کاربردهای هر کدام را بررسی می کنیم.

پتو مسافرتی چه کاربردهایی دارد؟

از پتوهای مسافرتی علاوه بر مسافرت می توان به عنوان خوابگاه پیک نیک نیز استفاده کرد. علاوه بر این، بسیاری از افراد از پتوهای مسافرتی به عنوان روتختی استفاده می کنند.

انواع پتوهای مسافرتی

همانطور که گفتیم پتوهای مسافرتی انواع images_1660223806.jpgمختلفی دارند که در زیر ۴ مورد از آنها را لیست و شرح می دهیم.

پتوی مسافرتی از ترکیب الیاف پنبه طبیعی و مصنوعی ساخته شده است. در برخی موارد فقط می توان از پنبه استفاده کرد که تشخیص آن در مدل ترکیبی واقعا دشوار است. لازم به ذکر است که مدل های موجود در بازار کیفیت خوبی دارند و جای نگرانی وجود ندارد. این نوع پتوها پرز کمتری نسبت به پشم دارند.

پتوی پشمی

پتوهای پشمی پشمی هستند و گرمای بیشتری نسبت به پتوهای نخی دارند. علاوه بر این، این پتوها از پتوهای نخی سنگین تر هستند. لطفا توجه داشته باشید که پتوهای پشمی برای افراد مبتلا به حساسیت پوستی مناسب نیست و برای کودکان توصیه نمی شود.

پتو ژله ای

پتوهای ژله ای به عنوان پتوهای مسافرتی تولید و به فروش می رسند و طرفداران زیادی دارند زیرا بسیار نرم و گرم هستند و همچنین احساس گرما می کنند. پتو ژله ای طرح های مختلفی دارد، در این دسته پتوهای نرم تیسا و پتوهایی وجود دارد که ضد حساسیت نیز هستند. این نوع پتو برای کودکان و نوجوانان بسیار مفید بوده و شستشوی آن بسیار آسان است. پتو ژله ای از پلی استر ساخته شده است و وجود این الیاف باعث می شود در برابر شستشوی سنگین مقاوم بوده و تغییر رنگ ندهد.

پتوی مخملی

پتوی Velvet برای افرادی با پوست حساس مناسب است. این پتو از جنس مخمل بوده و در ضخامت های زیادی تولید می شود. پتوی مخملی قابل شستشو با دست و ماشین است، همچنین می توانید از تمامی مواد شوینده برای شستشو استفاده کنید.

مهم ترین نکات در خرید پتوی مسافرتی

در خرید پتوی مسافرتی بهتر است به نکاتی مانند اندازه، جنس، طرح، سهولت در شستشو و … توجه کنید. در زیر به برخی از مهم ترین نکات در خرید پتوی مسافرتی اشاره کرده ایم که باید به آنها توجه کنید. به.

اندازه

اولین چیزی که در خرید پتو باید به آن توجه کنید اندازه آن است. این که پتو برای یک یا دو نفر باشد بسیار مهم است و بستگی به نیاز شما دارد. علاوه بر این، وزن پتوی مسافرتی نیز مهم است. پتوی مسافرتی شما ممکن است سبک باشد، اما گرمایی که تولید می کند زیاد است و بالعکس. بنابراین هنگام خرید پتوی مسافرتی به سایز و وزن آن توجه کنید.

برند سازنده

برند پتوهای مسافرتی نیز یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. البته منظور از برند فقط کیفیت مناسب پتو است که در حال حاضر در لهستان تولید می شود و کیفیت بسیار خوبی دارد.

نوعی پتو

همانطور که قبلا گفتیم پتوهای مسافرتی انواع مختلفی دارند. انتخاب و خرید هر کدام به نیاز شما بستگی دارد. اگر حساسیت پوستی ندارید، می توانید یک پتوی پشمی بخرید. پتوهای ژل بهترین انتخاب برای کودکان و نوجوانان هستند.

طرح و رنگ

انتخاب الگو و رنگ مناسب بسیار مهم است. اگر می خواهید از پتو به عنوان روتختی استفاده کنید، بهتر است طرح و رنگ آن را با رنگ دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ کنید. به یاد داشته باشید که پتوگلبافت مسافرتی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند و تنوع زیادی دارند.

قیمت پتوی مسافرتی چقدر است؟

شما می توانید بسته به بودجه خود یکی از انواع پتوهای مسافرتی را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که هر چه بودجه بیشتر باشد، پتو بهتری دریافت خواهید کرد. با این حال، به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و کیفیت را نباید فدای کمیت کرد. انتخاب یک پتو با کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار بهتر از یک پتوی بی کیفیت با قیمت بسیار پایین است. علاوه بر این، کیفیت بهتر پتو، اگر پتو قابل شستشو با ماشین لباسشویی باشد، می توان آن را در ماشین لباسشویی قرار داد. لازم به ذکر است استفاده از هر نوع شوینده شیمیایی برای شستشوی پتو ممنوع بوده و باید از شوینده های مشخص شده توسط سازنده استفاده شود. در نهایت باید بگوییم که استفاده از پتوی مسافرتی به عنوان روتختی ایرادی ندارد، فقط باید در هنگام خرید به سایز دقیق پتو دقت کنید. برای خرید پتو و روتختی مسافرتی می توانید به فروشگاه اینترنتی کالای خواب بالیشما مراجعه کنید.

Share