اظهارات مهم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان؛

لزوم توجه به اختصاص سهمیه استخدامی جدید به گیلان | ضرورت ابلاغ ساختار اداری شهرستان خمام

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در دیدار مشترک به همراه جمعی از نمایندگان استان با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور با اشاره به بازنشسته شدن ۱۸ درصد از کارکنان دولت در استان طی سال‌های آینده خواستار توجه به اختصاص سهمیه استخدامی جدید به گیلان در برنامه هفتم توسعه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور رئیس و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان جلسه مشترک با میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در تاریخ در محل سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

شراره کاوسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این جلسه با بیان این که ۱۸ درصد از شاغلین ادارات استان بیش از ۲۵ سال سابقه دارند، گفت: باتوجه‌به اینکه عمده این شاغلین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و پایین‌تر هستند طی ۵ سال آتی بازنشسته خواهند شد.

وی با تأکید بر لزوم توجه جدی در اختصاص سهمیه استخدامی به گیلان در برنامه هفتم توسعه، خاطرنشان کرد: بیشتر نیروهایی که طی سال‌های آتی بازنشسته می‌شوند شاغل در دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند آموزش‌وپرورش، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، امور مالیاتی، شهرداری رشت، ثبت‌اسناد، استانداری و شیلات هستند.

ضرورت ابلاغ ساختار اداری شهرستان تازه‌تأسیس خمام و درخواست تفویض اختیار در زمینه ساختار سازمانی و نیروی انسانی به شورای راهبری توسعه مدیریت در استان‌ها از دیگر مواردی بود که رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در دیدار با رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به آن اشاره کرد.

Share