رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان

مهاجرت همانند محیط زیست باید جدی گرفته شود | شهرستان لنگرود به خوبی مدیریت می‌شود

محمدی با تاکید بر اینکه مسئله مهاجرت همانند محیط زیست باید جدی گرفته شود، گفت: ممکن است این موضوع خطرساز شود زیرا سبب ساخت و ساز بی رویه، کنترل نشدن جمعیت و تضاد‌های فرهنگی در جامعه می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کیوان محمدی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان لنگرود با قدردانی از مدیران این شهرستان گفت: در هر نقطه ای از کشور که انسجام وجود داشته باشد، باعث توسعه می‌شود و هرجا که تنش وجود داشته باشد، نابودی است که به لطف خدا لنگرود به دلیل وجود مدیرانش به خوبی مدیریت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان اظهار کرد: متاسفانه کشور با محدودیت زمین مواجه است و تکنولوژی که بتواند جمعیت را سر و سامان بدهد وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئله مهاجرت همانند محیط زیست باید جدی گرفته شود، گفت: ممکن است این موضوع خطرساز شود زیرا سبب ساخت و ساز بی رویه، کنترل نشدن جمعیت و تضاد‌های فرهنگی در جامعه می‌شود.

محمدی با اشاره به محدودیت‌های منابع دولت اظهار کرد: پیمانکاران سازندگان کشور هستند که می‌توانند باعث تعالی شوند و هم می‌توانند شهر را به خاک سیاه بنشانند که لنگرود به دلیل وجود پیمانکاران مناسب در پروژه‌ها به خوبی پیشرفت کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در خصوص اعتبارات به دست آمده از حوزه جرائم رانندگی گفت: تمام مبالغ اختصاص داده شده و از این بین ۴۵میلیون برای اطاقور، ۷۰ میلیون برای شلمان،۷۰ میلیون برای کومله و ۳۶۰ میلیون برای لنگرود در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص صنعتی شدن لنگرود نیز اظهار کرد: در این زمینه با توجه به حساسیت منطقه بحث مهاجرت را مورد مطالعه قرار دادیم تا نسبت صنعت و توریست مشخص شود و این موضوع به شکلی انجام شود که به ساختار کلی استان آسیب نزند.

محمدی افزود: قبل انقلاب گیلان، استانی صنعتی بود که ما خودمان آنها را تعطیل کردیم و اکنون باید تلاش کنیم به نقطه ‌ای که در گذشته بودیم برسیم.

Share